Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,žádám touto cestou spol.be2 o smírné vyřešení mé záležitosti.
Můj otec není nijak IT zdatný a tak "naletěl" při registraci na seznamce be2 (Singles50) jednoměsíční službu Premium, placenou dne 6.5.2018, posléze jsme celá rodina hledala jak smazat profil, což by nám stejně nepomohlo, když jsme pročetli VOP(Všeobecné obchodní podmínky).
8.5 byly z karty strženy peníze ve výši 156 Kč.
Máme strach, že budou účtovány další poplatky a rádi bychom tomu předšli.
Nikde na stránkách se nám nepodařilo najít jak změnit druh předplatného nebo jak celý účet zrušit a od smlouvy odstoupit jinak než písemnou formou adresovanou do Lucemburska. Kterou jsme zaslali, ale neobdrželi žádnou odpověď.
jedná su o účet registrovaný na email Mila.Hanzalik@gmail.com (Produkt placená služba 1 měs. PREMIUM, automatické prodlužování placené služby)
Potvrzení zaslané výpovědi. Zrušení a smazání profilu, ukončení služby, neúčtování dalších poplatků a odvolání souhlasu k používání otcových osobních údajů
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.