Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:455
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#2361Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2014, před 11 lety

Betty Olbrachtová

Znění stížnosti

V srpnu 2013 jsem v Tesco Stores Pardubice zakoupila zimní kabát v hodnotě 2400 kč. Nosila jsem ho od října a v lednu se začal párat šev na zádech. Už od začátku měl kabát roztržené vnitřní kapsy, ale to jsem nereklamovala - kabát se mi líbil a tento defekt jsem nepovažovala za důležitý. Koncem ledna jsem přišla do pardubické prodejny kabát reklamovat kvůli zmíněnému švu, jelikož oprava u švadleny by byla obtížná. Paní u reklamace uznala, že vina nemůže být na mé straně. Zmínila, že mi pravděpodobně budou vráceny peníze (ačkoliv jsem se nechala slyšet, že bych ráda kabát vyměnila, pokud by to bylo možné) a že se mi někdo brzy ozve. Čekala jsem měsíc a poté se šla na stav reklamace informovat sama. K mému údivu reklamace nejen že nebyla uznána, ale kabát byl v ještě podstatně horším stavu, než v jakém jsem ho do prodejny přinesla - páral se ne v jednom, ale v několika dalších švech, v podšívce na zádech byla cca 20 cm díra. Paní manažerka prý údajně usoudila, že mi byl kabát malý (aniž by mě v něm někdy viděla), a proto reklamaci neuznala. Osobně jsem s ní zatím neměla možnost hovořit, ale nepředpokládám, že by se najednou rozhodla pro vrácení peněz, ačkoliv mohu samozřejmě demonstrovat, že velikost kabátu problémem není. Skutečnost, že je kabát ještě více poškozený, si mohu vysvětlovat jedině tak, že si ho buď zkoušel někdo ze zaměstnanců, kterému skutečně nepadl, a k manažerce se dostal k posouzení až poté, nebo že byl kabát záměrně poškozen ještě více, aby bylo podložitelné tvrzení, že byl o velikost menší,a tudíž není chyba na straně prodejce. Nechápu také, jak je možné, že mne celý měsíc ohledně reklamace nikdo nekontaktoval, přestože kabát ve skutečnosti nebyl nikam odeslán a bylo o něm rozhodnuto bez velkého zvažování. Velmi mě mrzí, že se tak velký obchod, jako je Tesco Stores, dokáže zachovat ke svým věrným zákazníkům tímto způsobem. Pokud neobdržím žádnou kompenzaci, nehodlám zde rozhodně v budoucnu nakupovat. Bohužel pro Tesco, negativní reklama se většinou šíří rychleji než ta pozitivní.


Produkt

dámská bunda 10 M /šedý kabátek s rudou květinou na straně (značku bohužel neznám, kabát je zatím stále v prodejně)


Požadované řešení

uznání reklamace - výměna produktu či vrácení peněz, případně finanční kompenzace za náklady na opravu produktu, které by nyní byly vyšší než před reklamací


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2014 07:22, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou je povinností prodejce prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad.
Zároveň je prodejce povinný vyřídit rozpor s kupní smlouvou dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele do 30 dnů od jeho uplatnění. Pokud se tak nestane, má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
V případě, že došlo k poškození věci vprůbeu reklamace, má kupující nárok na náhradu škody. Stav věci při převzetí do reklamace se bude posuzovat dle popisu v reklamačním protokolu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 13:55, před 10 lety

Dle informací od spotřebitelky jí byly peněžní prostředky navráceny. Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.