Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23611Neoprávněné platby z mého účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2018, před 7 lety

Dana Vodenková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsme zjistila, že byla vystavena blokace na částku 2.247 Kč společností Be2. Okamžitě jsem kontaktovala banku a zablokovala platební kartu, ze které má platba odejít a tam mi bylo sděleno, že již v 18.4.2018 proběhla platba ve výši 156 Kč za registraci. Nikdy jsem stránky této společnosti nenavštívila, nikdy jsem registraci neprovedla a nikdy jsem nepožadovala žádné VIP členství. Napsala jsem žádost o výmaz z tohoto členství a z VIP registrace na zakaznickyservis.@be2.cz, ale tato zpráva se mi vrátila jako nedoručitelná.
Dle informací od ostatních stěžovatelů jsem pochopila, že mi měla přijít informace na mail nebo telefon ohledně mého členství. Žádná informace od seznamky Be2 mi nikdy nepřišla.

Žádám o okamžité řešení mé situace!!!!

Dana Vodenková


Požadované řešení

zrušení veškerého členství a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2018 09:42, před 7 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 22:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.