Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den!
Tak ako ostatnych aj mna podviedla Ta istá spoločnosť Be2.
Ked mi prišiel výpis o strhnuti sumy 49,50€,az ma zamrazilo.
Rozhodla som sa poprosiť Vás o pomoc.
Poslala som im žiadosť o zrušenie VIP členstva mailom na zákaznícky servis be2 - odpísali, ze odpovediaí do 3 pracovních dní. Je možné pre to urobiť viac? Chcem uz od toho mat pokoj. Je moznost, ze sa mi peniaze vrátia?
Obsah môjho e-mailu spoločnosti Be2
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Adresa poskytovateľa služby:
be2 S.à.r.l.
Služby zákazníkom / ukončenie
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
Fax:+421 233010359
mejl: zakaznicky-servis@be2.sk
Týmto s okamžitou platnosťou, to jest dňa 16.5.2018, požadujem okamžité odstúpenie od uzatvorenej zmluvy a zrušenie Premium členstva aktivované dňom, to jest 9.5.2018 a následné zrušenie celého môjho profilu Martina 38. V prípade naúčtovania ďalších poplatkov žiadam o ich okamžité vrátenie.Štrnásťdňová lehota na Odstúpenie od zmluvy je zachovaná a preto žiadam vrátenie zaplateného poplatku vo výške 49,50 eur.
Odôvodnenie: Bola som uvedená do omylu a z účtu bola strhnutá niekoľkonásobne vyššia suma ako bola uvedená v položke. Aktivovala som si službu Premium účet na tri mesiace za 9,96 eur a z účtu mi dňa 12.5.2018 bolo strhnutých dalších 49,50 eur za službu, ktorú som si neaktivovala!!!
Ďalej žiadam o následné vymazanie všetkých mojich osobných údajov a zrušenie celého môjho profilu Martina38.
Zároveň Vás žiadam o písomné potvrdenie o ukončení zmluvného vzťahu medzi mnou a spoločnosťou be2 S.à.r.l. emailom, že dané zrušenie prebehlo v poriadku a naďalej sa nebudú strhávat žiadne financie z môjho účtu a nebude prebiehať žiadne vymáhanie dlhov, ktoré by vznikli v budúcnosti. Toto Odstúpenie sa považuje za absolútne zrušenie zmluvného vzťahu a moja osoba nebude so spoločnosťou be2 S.à.r.l. viazaná v žiadnom smere a nevzniknú mi voči tejto spoločnosti žiadne ďalšie náklady.
Keďže spoločnosť be2 si vyhradzuje 3 dni na samotné reakcie zákazníckeho servisu, aj touto formou chcem spoločnosť informovať, že som jednoznačne a vyslovene podala Odstúpenie od zmluvy (zrušenie Premiového účtu) v dostatočnom predstihu, tj.14 dní (štrnásť dní) od doručenia faktúry a uzatvorenia zmluvy, týmto je moja výpoveď považovaná za včasnú a v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Akékoľvek predĺženie členstva, či stiahnutie akýchkoľvek financií (peňazí) z môjho účtu bude v rozpore s mojou včasnou výpoveďou a proti Všeobecným obchodným podmienkam.
Ďakujem za okamžité vybavenie môjho odstúpenia a zaslanie potvrdenia o ukončení zmluvného vzťahu
S pozdravom
Martina Misejova
Premium členstvo
Týmto žiadam o pomoc a o okamžité Odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí 49,50 eur, ktoré mi boli strhnuté za služby, ktoré som si neobjednala. Nakoľko je moje Odstúpenie od zmluvy v lehote štrnásť dní a v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami, podľa ktorých je možné odstúpiť od zmluvy v štrnásťdňovej lehote a vrátenie peňazí v plnej výške. Žiadam, aby z môjho účtu viac neboli strhávané žiadne financie.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.