Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#23615Nezájem o klienta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2018, před 7 lety

Věra Živná

Znění stížnosti

Sousedka podepsala smlouvu s firmou Envona na výběr nejlevnějšího dodavatele energií. Při sepisování smlouvy apelovala na to, aby nebyla vystavena žádným sankcím. Při první změně dodavatele energií ( plyn), jí stávající dodavatel upozornil na neoprávněné ukončení smlouvy a možnost sankcí, Fa Envona tvrdila, že z její strany je vše v pořádku a chyba je na straně sousedky. Pod tíhou důkazů, kdy jsme jim zaslali potvrzení od stávajícího dodavatele, kdy lze smlouvu vypovědět telefonicky sdělili, že změnu dodavatele zastaví. Nedočkali jsme se žádného písemného vyjádření a po zhruba 10 dnech přišel stejný dopis od stávajícího dodavatele, který ji informoval o neoprávněném ukončení smlouvy a sankcích. Snažily jsme se komunikovat s Envonou ale zákaznická linka byla nedostupná. Kontaktovali jsme proto obchodního zástupce, který smlouvu sepsal. Věci se daly do pohybu a obdržely jsme mail, kde je napsáno, že zahájení dodávek firmou Centropol bude posunuto až k datu výročí smlouvy. Den před zahájením dodávek v neoprávněném termínu jsem si všimla, že se nejedná o fu Centropol ale o fu Maxim energy. Zákaznická linka byla nedostupná, naštěstí jsme měly číslo no onoho obch. zástupce, takže snad vše dobře dopadlo a dodávky měly být zastaveny. Co by se ale stalo, kdybychom si nevšimly,o jakou firmu jde? Zaráží mě nezájem řešit problém ze strany Envony a pokud řeší, tak neprofesionálně. Její podnikání je postaveno na platnostech smluv! Obchodní zástupce sliboval převzetí veškerých problémů firmou Envona. Sousedka je psychicky zdeptána, ráda by od smlouvy odstoupila. Smlouva byla uzavřena 20.4.2017, takže nyní už zákonně odstoupit ve lhůtě roku a 15 dnů nelze. Je takové jednání firmy důvodem k odstoupení od smlouvy?


Požadované řešení

zrušení smlouvy s firmou Envona


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 20:14, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl. Navíc pokud zaměstnanec společnosti při nabízení služby uvedl nepravdivé údaje, mohou být naplněny znaky klamavého konání, jež je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.

Dozor nad dodržováním pravidel stanovených v zákoně o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitelka vyžádala či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitelka o tomto svém právu nebyla poučena nebo neobdržela-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 11:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.