Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
dnes mě došla sms ve které mě vodafon oznamuje, že mě změnili heslo na mém účtu. Je to hrubý zásah do mého soukromí a absolutně s tím nesouhlasím. Nikdo nemá právo se vrtat v mých věcech. S tímhle jsem se ještě nikde nesetkala a ani to nebudu tolerovat. Věřím, že u konkurence se mě tohle nestane a okamžitě jak to bude možné odstupuji od smlouvy.
Nebo vám taky někdo leze domů a v případě, že nemáte uklizené tak to udělá za vás? Jak by se vám to líbilo? A jak si to můžete dovolit ??????????
Hana Serdarevičová
okamžitě vrátit původní heslo a HLAVNĚ, již NIKDY se nevrtat v mých soukromých věcech.
|
Tweet |
Společnost Vodafone při objednávce služeb generuje heslo, které slouží např. k aktivaci SIM karty, získávání informací o nastavení služeb nebo o dlužné částce či k žádosti o změnu smlouvy nebo k
jejím vypovězení (dle čl. 1.3 obchodních podmínek dostupných zde: https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1136/vseobecne_podminky_platnost_od_1-2-2018_cj.pdf)
Mobilní operátor si v obchodních podmínkách vyhrazuje právo heslo změnit dle bodu 4.3 uvedených obchodních podmínek. Pokud operátor heslo změnil, jednal v souladu s obchodními podmínkami, které jsou součástí smlouvy o poskytování služeb.
Pokud spotřebitelka není s novým heslem spokojena, má možnost jej změnit na vlastní dle bodu 1.3 obchodních podmínek.
Dobrý den, paní Serdarevičová,
chápu, že Vás informace o změně hesla mohla zaskočit.
Tímto krokem chceme předcházet podvodům, kdy někdo uhodne slabé heslo zákazníka a následně zneužije jeho telefonní číslo. Tak by Vám mohla vzniknout i finanční škoda. Proto důrazně nedoporučujeme mít hesla, která obsahují postupku (například 1234), stejné číslice (například 7777) nebo jsou třeba rokem narození majitele nebo aktuálním rokem. Taková jsou velice snadno uhodnutelná.
Pokud Vám nové heslo nevyhovuje, můžete si ho v samoobsluze na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni změnit na jiné, které bude dostatečně silné, aby zajistilo ochranu Vašeho účtu.
Věřím, paní Serdarevičová, že naše důvody pochopíte. Nechceme Vám tím přidělávat starosti, naopak jim chceme předejít.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.