Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#23618Změna hesla na mém účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2018, před 7 lety

Hana Serdarevičová

Znění stížnosti

dnes mě došla sms ve které mě vodafon oznamuje, že mě změnili heslo na mém účtu. Je to hrubý zásah do mého soukromí a absolutně s tím nesouhlasím. Nikdo nemá právo se vrtat v mých věcech. S tímhle jsem se ještě nikde nesetkala a ani to nebudu tolerovat. Věřím, že u konkurence se mě tohle nestane a okamžitě jak to bude možné odstupuji od smlouvy.

Nebo vám taky někdo leze domů a v případě, že nemáte uklizené tak to udělá za vás? Jak by se vám to líbilo? A jak si to můžete dovolit ??????????

Hana Serdarevičová


Požadované řešení

okamžitě vrátit původní heslo a HLAVNĚ, již NIKDY se nevrtat v mých soukromých věcech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2018 16:07, před 7 lety

Společnost Vodafone při objednávce služeb generuje heslo, které slouží např. k aktivaci SIM karty, získávání informací o nastavení služeb nebo o dlužné částce či k žádosti o změnu smlouvy nebo k
jejím vypovězení (dle čl. 1.3 obchodních podmínek dostupných zde: https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1136/vseobecne_podminky_platnost_od_1-2-2018_cj.pdf)

Mobilní operátor si v obchodních podmínkách vyhrazuje právo heslo změnit dle bodu 4.3 uvedených obchodních podmínek. Pokud operátor heslo změnil, jednal v souladu s obchodními podmínkami, které jsou součástí smlouvy o poskytování služeb.

Pokud spotřebitelka není s novým heslem spokojena, má možnost jej změnit na vlastní dle bodu 1.3 obchodních podmínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2018 20:04, před 7 lety

Dobrý den, paní Serdarevičová,

chápu, že Vás informace o změně hesla mohla zaskočit.

Tímto krokem chceme předcházet podvodům, kdy někdo uhodne slabé heslo zákazníka a následně zneužije jeho telefonní číslo. Tak by Vám mohla vzniknout i finanční škoda. Proto důrazně nedoporučujeme mít hesla, která obsahují postupku (například 1234), stejné číslice (například 7777) nebo jsou třeba rokem narození majitele nebo aktuálním rokem. Taková jsou velice snadno uhodnutelná.

Pokud Vám nové heslo nevyhovuje, můžete si ho v samoobsluze na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni změnit na jiné, které bude dostatečně silné, aby zajistilo ochranu Vašeho účtu.

Věřím, paní Serdarevičová, že naše důvody pochopíte. Nechceme Vám tím přidělávat starosti, naopak jim chceme předejít.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:40, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2018 15:43, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.