Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#2362Ztracené odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2014, před 11 lety

David Tržický

Znění stížnosti

Po 12 dnech od zakoupení jsem odeslal zpět moji objednávku s přiloženou fakturou a s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy. Vše kompletně dodáno a nepoškozeno. Když jsem se cca 14 poté dotázal v jaké fázi se nachází odstoupení od smlouvy, tak mi bylo sděleno, že nic neobdrželi. Nafotil jsem tedy podací lístek a odeslal na jejich žádost k nim. Od poslední mailové komunikace z jejich strany uběhnul týden a už ani neodpovídají na email.


Produkt

SENCOR Element P400


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz (dobropisování) za odstoupení od smlouvy. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2014 15:30, před 11 lety

Doporučujeme ještě prostřednictvím stránek České pošty zadat číslo zásilky do tzv. sledování zásilek, kde bude zobrazeno i případné datum převzetí prodejcem.
V případě, že došlo k odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, má kupující nárok na vrácení uhrazených finančních částek do 14 dnů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.3.2014 05:49, před 11 lety


David Tržický

Hodnocení: