Společnost


České aukce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23620Nekomunikace,obstrukce při ukončení odběru z důvodu změny trvalého bydliště a ukončení vlastnictví bytu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2018, před 7 lety

Josef Havel

Znění stížnosti

Aukce s.r.o.predala dodávku elektřiny.energie společnosti Stabilní energy.majitel bytu daroval být dceři a odstěhoval se.zmenil trvalé bydliště.Stabil ani Aukce nechtějí uznat ukončení dodávky elektřiny. Spor půjde zřejmě nejdříve k ombudsmanovi,pak k soudu. Není možné nevlastnit být a platit za elektřinu.energii za někoho jiného.


Požadované řešení

Ombudsman,soudy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2018 20:28, před 6 lety

Energetický zákon neupravuje, co se děje se smlouvou v případě, že se spotřebitel odstěhuje z odběrného místa. Mění-li spotřebitel své bydliště (stěhuje se), bude záležet, jaké podmínky byly mezi ním a společností sjednány. Samotná smlouva však zavazuje pouze smluvní strany. Žádá-li společnost plnění na základě smlouvy, kterou uzavřel původní vlastník nemovité věci, musí společnost prokázat, že práva a povinnosti ze smlouvy přešly na nového vlastníka bytu. Pokud došlo k postoupení celé smlouvy, musel by s tím nový vlastník nemovité věci souhlasit.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 07:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.