Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23622Nedoručení balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2018, před 7 lety

Martina Vodičková

Znění stížnosti

Dne 16.5.mi mel byt dorucovan balicek cislo 40693987506 do Parcelshopu. Cely den nic, tak jsem se podivala na sledovaci cislo a tam bylo napsano " nedorucene z duvodu na strane PjPL,, !s tim, ze balicek doruci nasledujici den. Ted jsem tam byla a nic. A pritom tam ridic vcera i dnes byl!!! Ale muj balik tam nenechal! Z jakeho duvodu??? Nechal tam balik kolegovi z prace, pritom kolega ho chtel poslat do prace. Ale muj balik vozi uz 3 dny na aute!! Uz toho mam dost a pres PPL uz NIKDY neobjednam! Balik ted uz ani nevyzvednu, zaplatila jsem za expres dodani do druheho dne!!! Telefon vam tam nikdo nebere a ridic to vytipava. To je nehorazny!
Ne, ze by se spolecnost omluvila, nebo ridice nejak potrestala, naopak je to s dorucovanim jeste horsi!!!!


Produkt

40693987506


Požadované řešení

Postih ridice Skalnika! Jeho chovani je nehorazne! Nahaze na parcelshop baliky lidem, ktery si objednali doruceni domu a muj balik vozi uz 3 dny v aute! Je to 3.stiznost. PPL uz nikdy vic.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2018 06:35, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 01:25, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.