Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#23624Nevrácené peníze za storno objednávku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2018, před 7 lety

Marek Křivánek

Znění stížnosti

Dne 16.12.2017 objednán v e-shopu TRmobile.cz mobilní telefon (č.obj.000885), 18.12.2017 přijato potrvzení o platbě na účet prodejce. Z důvodu dlouhé dodací lhůty jsem od smlouvy dne 19. 12. 2017 odstoupil a provedl řádné storno objednávku e-mailem s požadavkem vrácení peněz na můj účet.
Od té doby neustále e-mailem urguji společnost o vrácení peněz. Odpovědí jsou však jen výmluvy a omluvy ze strany pana Ohanky. Poslední výmluva p. Ohanky byla, že dne 9.5.2018 prý platbu zadal, poslal na můj e-mail oznámení o zadání platby, ta však do dnešního dne tj. 17.5.2018 nedošla.
Tuto stížnost může prodejce považovat za poslední pokus o smírné řešení.


Produkt

Produkt 1 x Xiaomi Mi A1 celkem za 5 398 Kč


Požadované řešení

Vrácení celé částky na můj účet v co nejkratší lhůtě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2018 11:24, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2018 12:01, před 7 lety

Zákazníkovi byla na jeho žádost vrácena paltba

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 12:03, před 7 lety

Na základě vyjádření společnosti žádáme spotřebitele o potvrzení vrácení částky, a pokud se tak stalo, také o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.6.2018 07:06, před 7 lety


Marek Křivánek

Částka mi byla vrácena. Úrok z prodlení požadovat asi nebudu. To by bylo na další půl rok.
Díky těmto stránkám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2018 11:58, před 7 lety

Prosíme o uzavření stížnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2018 15:18, před 7 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.