Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23626Nehorazna drzost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2018, před 7 lety

Martina Vodičková

Znění stížnosti

Uz mam spolecnosti PPL opravdu dost! Dne 15.5.prevzali do prepravy balicek, ktery mi meli nasledujici den dorucovat do Parcelshopu! Balicek mi dorucen nebyl a nikdo se neozval, tak jsem vecer koukala na internet a tam bylo, ze ZASILKA NEBYLA DORUCENA Z DUVODU NA STRANE PPL a ze doruci nasledujici den!
Opet jsem cekala. Opet nic! Sla jsem se do parcelshoppu zeptat a bylo mi receno, ze ridic tam byl vcera i dnes, ale balik mi tam nenechal!
Pokousela jsem se volat. 10x na centralu, bez uspechu a ridic to vytipaval!
Ted koukam na internet a nemuzu verit vlastnim ocim!
Je tam, ze ZASILKA NEDORUCENA Z DUVODU ZMENY ADRESY A ZE JI DORUCI 16.5.
Ja zadnou adresu nemenila a 16.5.bylo vcera!!!
Vubec nevim kde je muj balicek a kdy a jestli vubec prijde!!!
Nehorazna drzost.


Požadované řešení

Tato spolecnost by nemela nadale provozovat svoji cinnost!!! Chci okamzite vedet kde mam balicek. Podle sledovaciho cisla mi ho doruci VCERA!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2018 10:23, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 23:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.