Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23627Nedodane zbozi a lhani od ridice PPL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2018, před 7 lety

Jitka Breckova

Znění stížnosti

PPL me nenapsal ani email,sms,ze prebral balicek od odesilatele.Ve stredu 16.5.2018 jsem volalana firmu jak to vypada s moji objednavkou,bylo mi recenobze dne 12.5 to prevzalo PPL..volala jsem na PPL,kde mi bylo receno ze balicek dnes dostanu.cekala jsem do 17.30h a zavolala ridici.ten mi mobil nebral.tak jsem znova volala na PPL a rekla jim ze balicek stale nemam.tak pry druhy den..kolem 15h jsem volala odesilateli a vylicila jim prepravu PPL.volali jsme ridici obe strany.ridic p.Madek(Mladek) mi rekl ze to nestiha,ze po nasi domluve jak po sms a rozhovoru mi doveze balik v patek.lhal mi primo do oci!!!!,protoze ja s panem nemluvila a ani si neposilala sms.takze balik po 5 dnech stale nemam a to platime dopravu.kdyz zavolate na PPL tak Vam jen slibi ze balik bude druhy den a neni!!!pouze naslibuji chrani sve zamestnance,kteri z nas delaji blbce.
Nikdy jsem nemela s touto firmou problem co se tyce dodani baliku.Ale po teto zkusenosti volim jinou dopravu...


Požadované řešení

Potrestat ridice,ktery neni schopen dodat balik v urceny den!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2018 10:20, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 23:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.