Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
PPL me nenapsal ani email,sms,ze prebral balicek od odesilatele.Ve stredu 16.5.2018 jsem volalana firmu jak to vypada s moji objednavkou,bylo mi recenobze dne 12.5 to prevzalo PPL..volala jsem na PPL,kde mi bylo receno ze balicek dnes dostanu.cekala jsem do 17.30h a zavolala ridici.ten mi mobil nebral.tak jsem znova volala na PPL a rekla jim ze balicek stale nemam.tak pry druhy den..kolem 15h jsem volala odesilateli a vylicila jim prepravu PPL.volali jsme ridici obe strany.ridic p.Madek(Mladek) mi rekl ze to nestiha,ze po nasi domluve jak po sms a rozhovoru mi doveze balik v patek.lhal mi primo do oci!!!!,protoze ja s panem nemluvila a ani si neposilala sms.takze balik po 5 dnech stale nemam a to platime dopravu.kdyz zavolate na PPL tak Vam jen slibi ze balik bude druhy den a neni!!!pouze naslibuji chrani sve zamestnance,kteri z nas delaji blbce.
Nikdy jsem nemela s touto firmou problem co se tyce dodani baliku.Ale po teto zkusenosti volim jinou dopravu...
Potrestat ridice,ktery neni schopen dodat balik v urceny den!!!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.