Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, včera odpoledne jsem navštívila vaši prodejnu v Trutnově-Horní Staré Město.
Po příchodu mi padly do oka dětské kraťasy, které byly vystaveny hned naproti hlavnímu vchodu. Když jsem si je vložila do košíku, tak za mnou přišla prodavačka, že nabízené zboží bude k prodeji až od dalšího dne, kdy je v aktuálním letáku akčního zboží a kraťasy mi odebrala.
Jak je možné, že vystavované zboží na prodejně není možné koupit. Nemělo by se tedy vystavovat až v den aktuálního možného prodeje?
Když opomenu znechucení z dalšího nákupu, zda opět mnou vybraná věc nebude k prodeji a odeberou mi ji nemohu opomenout, jak se přítomné prodavačky za mými zády začaly vybavovat o tom, kolik zákaznic jim ještě vystavované zboží vezme do ruky a budou ho muset opět přerovnat.
Takto by se dle mého názoru k zákazníkům chovat neměly!!!
S pozdravem,
Zemanová
Nevystavovat pro zákazníky zboží, které nelze v daný den koupit.
|
Tweet |
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Porušení zákazu používání nekalých obchodních praktik je správním deliktem podle § 24 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.