Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#2363Neproplacení dobropisu/nevrácení peněz jinému majitely zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2014, před 11 lety

Jindřich Vlášek

Znění stížnosti

Dobrý den, mám mobilní telefon , který pro mne objednal a vyzvedl kamarád. Dostal Jednoduchý prodejní doklad, kde je ovšem uvedeno jeho jméno. Nyní jsem telefon poslal na odstoupení od smlouvy s originál prodejním dokladem, průvodním dopisem. Nárok na odstoupení je uznán. Ale alza mi nechce poslat dobropis ani vrátit peníze protože nejsem ten co je uveden na dokladu. (kde je pouze jméno). Alza nechce ani věc řešit na dálku, protože na dokladu není uvedený email. Jak získat své peníze, když známý to na pobočku alzy má momentálně trochu z ruky?


Produkt

Samsung i9300 imei: 353166059064032


Požadované řešení

Požadavek je řešení potvrzení dobropisu mailem, případně s mojí osobou na pobočce alzy. nebo odkaz na obchodní podmínky , kde je popsané že odstoupení od smlouvy musí provést osoba stejného jména jako je na dokladu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2014 07:26, před 11 lety

Je pravdou, že k reklamaci je oprávněn vlastník věci. Pokud je na dokladu uvedeno jméno někoho jiného, je třeba sepsat postoupení práv vyplývajících ze záruky. Na základě toho by již měly být finanční prostředky vráceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 17:27, před 11 lety

Vážený pane Vlášku,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.

Pro urychlení vyřízení Vašeho případu a eliminaci jakýchkoli případných komunikačních nejasností Vás zároveň moc prosím i o odeslání identifikačních podkladů (eventuálně doplňkových podrobností) na naši e-mailovou adresu ombudsman@alza.cz, na které jsou jakékoli obchodní či reklamační nesrovnalosti řešeny vždy přednostně a s nejvyšším důrazem na pro-zákaznický přístup (doporučujeme především uvedení stejné emailové adresy, v rámci které byl doposud Váš případ řešen, nebo která se vztahuje k příslušnému nákupnímu dokladu).

Věřím, že se vše co nejdříve dořeší k Vaší spokojenosti

S úctou a přáním krásného večera

Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 21:33, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 21:33, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.