Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, mám mobilní telefon , který pro mne objednal a vyzvedl kamarád. Dostal Jednoduchý prodejní doklad, kde je ovšem uvedeno jeho jméno. Nyní jsem telefon poslal na odstoupení od smlouvy s originál prodejním dokladem, průvodním dopisem. Nárok na odstoupení je uznán. Ale alza mi nechce poslat dobropis ani vrátit peníze protože nejsem ten co je uveden na dokladu. (kde je pouze jméno). Alza nechce ani věc řešit na dálku, protože na dokladu není uvedený email. Jak získat své peníze, když známý to na pobočku alzy má momentálně trochu z ruky?
Samsung i9300 imei: 353166059064032
Požadavek je řešení potvrzení dobropisu mailem, případně s mojí osobou na pobočce alzy. nebo odkaz na obchodní podmínky , kde je popsané že odstoupení od smlouvy musí provést osoba stejného jména jako je na dokladu.
|
Tweet |
Je pravdou, že k reklamaci je oprávněn vlastník věci. Pokud je na dokladu uvedeno jméno někoho jiného, je třeba sepsat postoupení práv vyplývajících ze záruky. Na základě toho by již měly být finanční prostředky vráceny.
Vážený pane Vlášku,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.
Pro urychlení vyřízení Vašeho případu a eliminaci jakýchkoli případných komunikačních nejasností Vás zároveň moc prosím i o odeslání identifikačních podkladů (eventuálně doplňkových podrobností) na naši e-mailovou adresu ombudsman@alza.cz, na které jsou jakékoli obchodní či reklamační nesrovnalosti řešeny vždy přednostně a s nejvyšším důrazem na pro-zákaznický přístup (doporučujeme především uvedení stejné emailové adresy, v rámci které byl doposud Váš případ řešen, nebo která se vztahuje k příslušnému nákupnímu dokladu).
Věřím, že se vše co nejdříve dořeší k Vaší spokojenosti
S úctou a přáním krásného večera
Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.