Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes cestovní agenturu Invia jsme měli u CK HROCH s.r.o. zaplacený zájezd: Maroko, namaluj mi beránka. Odlet měl být 17.3.2018,den před odletem nám Invia po několika urgencích sdělila, že zájezd je zrušen z důvodu neobsazení. Nabídka náhradního zájezdu nám nevyhovovala, proto jsme požadovali navrácení peněz.
Celkem zaplacená částka včetně pojištění a parkování byla
69 971,-Kč. Z toho cena zájezdu činila 68 400,-Kč.
Invia nám sdělila, že CK má lhůtu na navrácení peněz 30 dnů.
Jelikož v této lhůtě žádné peníze nedošly, po dalších tel. urgencích jsme dostali od Invie zprávu, že CK HROCH na výzvy k vrácení uhrazené částky nereaguje a abychom se ve věci vymáhání obrátili na soud. Současně Invia přislíbila do 7 prac.dnů vrátit částku 9 779,-Kč, což je provize+pojištění.
Tato lhůta již také uběhla a stále nemáme nic.
Poznávací zájezd Maroko, Namaluj mi beránka, termín 17.3.-3.4.2018
Vrácení peněz od CK HROCH 60 192,-Kč
Vrácení peněz od CA Invia 9 779,-Kč
|
Tweet |
Zruší-li pořadatel zájezd ve lhůtě kratší než dvacet dnů před jeho zahájením, uhradí spotřebitelce dle § 2535 odst. 1 občanského zákoníku penále ve výši 10 % z ceny zájezdu. To neplatí, pokud bylo uskutečnění zájezdu podmíněno dosažením určitého počtu zákazníků, a uvedl-li to pořadatel v potvrzení o zájezdu výslovně. V takovém případě je pořadatel zájezdu povinen uvést lhůtu, v níž musí zákazníkovi nejpozději oznámit zrušení zájezdu proto, že určeného počtu zákazníků nebylo dosaženo. Nevrátil-li pořadatel zájezdu spotřebitelce peněžní prostředky poté, co jej k tomu spotřebitelka poprvé vyzvala, má spotřebitelka možnost taktéž žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka ke stížnosti doplnila, že peníze od cestovní agentury Invia byly vráceny na její účet ke dni 21.5.2018.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.