Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 17.5.mi u pokladny Tesca dala pokladní leták na Tesco mobile.Když jsem ho odmítla ,tak mi odpověděla,že je její povinnost mi leták nabídnout.Už když jsem si venku odemkla nákupní košík,tak se všude válely tyto letáky.Nechápu tuto reklamní kampaň.Je to vnucování se zákazníkovi a plýtvání zdroji planety.Na druhé straně Tesco tak šetří na sáčcích,které jsou zdarma,že je nejde ani rozlepit.
Nevnucujte zákazníkům věci o kterých se mohou svobodně rozhodovat.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka zaměstnankyni společnosti dala jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči ní byla nevyžádaná reklama šířena, má společnost povinnost to respektovat. Pokud tak neučiní, postupuje v rozporu s § 2 odst. 1 písm. c) zákona o regulaci reklamy, za což jí může být udělena pokuta za přestupek až do výše 2 000 000 Kč.
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost porušila svou zákonnou povinnost a případně má možnost společnosti uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.