Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23635Vnucování reklamních letáků u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2018, před 7 lety

Olga Nováková

Znění stížnosti

Dne 17.5.mi u pokladny Tesca dala pokladní leták na Tesco mobile.Když jsem ho odmítla ,tak mi odpověděla,že je její povinnost mi leták nabídnout.Už když jsem si venku odemkla nákupní košík,tak se všude válely tyto letáky.Nechápu tuto reklamní kampaň.Je to vnucování se zákazníkovi a plýtvání zdroji planety.Na druhé straně Tesco tak šetří na sáčcích,které jsou zdarma,že je nejde ani rozlepit.


Požadované řešení

Nevnucujte zákazníkům věci o kterých se mohou svobodně rozhodovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 10:37, před 7 lety

Pokud spotřebitelka zaměstnankyni společnosti dala jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči ní byla nevyžádaná reklama šířena, má společnost povinnost to respektovat. Pokud tak neučiní, postupuje v rozporu s § 2 odst. 1 písm. c) zákona o regulaci reklamy, za což jí může být udělena pokuta za přestupek až do výše 2 000 000 Kč.

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost porušila svou zákonnou povinnost a případně má možnost společnosti uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 01:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.