Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, již po několikáté se mi stalo, že mi nedošla pošta od české pošty, nyní již po třetí za sebou faktura za vodné a stočné, kterou vodárny zasílaly!!! Mám jejich emailovou komunikaci, že fakturu mi zasílali. Může mi někdo vysvětlit kde tyto faktury končí?? Pokaždé to musím řešit zpětně, aby jsem to mohla zaplatit. Jestliže budu penále, obrátím se na českou poštu, ať jej zaplatíte Vy!!! Má adresa je: Oldřichovická 134, Třinec - Lyžbice, 739 61. Čekám na Vaší odpověď. S pozdravem Beata Brzusková
Žádám vysvětlení proč se ke mně faktury nedostaly a pošta mi nedoručuje písemnosti? Jaká bude Vaše náprava, aby mi poštu doručovali?
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.