Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,žádám o pomoc při zrušení mého členství.Napsal sem jim a přišla jejich odpověd,že výpovědní proces mám ve svém profilu,zkoušela sem to a nejde to,jinak mi nebude mého požadavku o odstoupení smlouvy vyhověno.Pokusím se to ještě řešit,ale myslím,že sám nic nezmůžu,proto Vás moc prosím o pomoc.Děkuji.
S pozdravem Aleš Osička
Pomoc s odstoupení smlouvy be2 S.a.r.l.a Academic Singles
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),
děkujeme Vám.
Dobrý den,zasílám vám moji emailovou adresu a vím,že sem vám ji posílal,nevím kde je problém. Má emailová adresa: (viz referenční údaj).
Společnost be2 S.a.r.l.zákaznický servis,žádají aby dTest dal možnost o doplnění mé emailové adresy,kterou sem asi nevyplnil na mém požadavku.Vzali mi další peníze na další půlrok a nevím co dál.Doufám,že se to vše vyřídí a bude vše v pořádku.
Moc děkuji s pozdravem Aleš Osička
E-mailová adresa spotřebitele byla vložena jako tzv. referenční údaj.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vývoj reagovat.
ID: 2NLNKF93
Dobrý den.
Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 18/12/2017.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 18/07/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Děkuji za pomoc při odstoupení od smlouvy.