Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#23639Klamavý prodej

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2018, před 7 lety

Michaela Efrati

Znění stížnosti

Na Holesovicke pobocce Alzy zakoupena po porade s obsluhujicim personalem rucni sekacka EasyGress Cut 12-230 firmy Bosh, se specifickym pozadavkem, ze vyrobek nema byt ani na benzin, ani do zasuvky, ale s dobijecim Akumulatorem. Po dvou dnech vyrobek vyzvednut, zaplacen a po par dnech doma rozbalen. K velkemu prekvapeni vyrobek neobsahoval ani baterii ani nabijecku na ni. Na obalu malym pismem napsano, ze baterie v baleni neni. Coz ovsem nikdo z pracovniku nesdelil, krabici ani produkt na pobocce nebyl, na zivo jsem pri objednavce nevidela. Dnes zpet do Alzy pro dokoupeni baterie a dobijecky a k memu velkemu prekvapeni mi bylo sdeleno, ze takove prislusenstvi Alza neprodava. Alias jako koupit si auto bez motoru. Zbozi samozrejme vratit muzu, take tak ucinim, ale kde zustal lidsky rozum, kdyz prodavam kus obycejneho plastu k nicemu?/


Produkt

EasyGrass Cut 12-230 Bosh


Požadované řešení

Zajistit, aby prodeja neprodavvala zarireni ke kteremu neprodava prislusenstvi bez ktereho produkt nefunguje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2018 07:51, před 7 lety

Podle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaných výrobků a o způsobu použití a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití. Pokud se nejedná o zřejmou nebo obecně známou skutečnost, je prodávající povinen poskytnout tyto informace spotřebiteli srozumitelně v písemném návodu.

Zda došlo k porušení informační povinnosti o hlavních vlastnostech výrobku, by mohl posoudit dozorový orgán Česká obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 01:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.