Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Na Holesovicke pobocce Alzy zakoupena po porade s obsluhujicim personalem rucni sekacka EasyGress Cut 12-230 firmy Bosh, se specifickym pozadavkem, ze vyrobek nema byt ani na benzin, ani do zasuvky, ale s dobijecim Akumulatorem. Po dvou dnech vyrobek vyzvednut, zaplacen a po par dnech doma rozbalen. K velkemu prekvapeni vyrobek neobsahoval ani baterii ani nabijecku na ni. Na obalu malym pismem napsano, ze baterie v baleni neni. Coz ovsem nikdo z pracovniku nesdelil, krabici ani produkt na pobocce nebyl, na zivo jsem pri objednavce nevidela. Dnes zpet do Alzy pro dokoupeni baterie a dobijecky a k memu velkemu prekvapeni mi bylo sdeleno, ze takove prislusenstvi Alza neprodava. Alias jako koupit si auto bez motoru. Zbozi samozrejme vratit muzu, take tak ucinim, ale kde zustal lidsky rozum, kdyz prodavam kus obycejneho plastu k nicemu?/
EasyGrass Cut 12-230 Bosh
Zajistit, aby prodeja neprodavvala zarireni ke kteremu neprodava prislusenstvi bez ktereho produkt nefunguje
|
Tweet |
Podle § 9 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaných výrobků a o způsobu použití a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití. Pokud se nejedná o zřejmou nebo obecně známou skutečnost, je prodávající povinen poskytnout tyto informace spotřebiteli srozumitelně v písemném návodu.
Zda došlo k porušení informační povinnosti o hlavních vlastnostech výrobku, by mohl posoudit dozorový orgán Česká obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.