Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
6.3.2017 jsem mobil HTC Desire 620 šedá koupila.. nevydrzel ani rok!! zacal se vypinat a nakonec jiz nesel vubec zapnout.. zaslala jsem mobil prodejci Central Import s.r.o. s veskerou dokumentaci kreklamaci.. po nejake dobe mi prisel email, ze neuznavaji reklamaci, protoze mi mobil upadl..
Zadneho padu si nejsem vedoma.. mobil nemam v pouzdre, takze je trochu otluceny, ale to neznamena, ze po necelem roce prestane fungovat!! Mam i jiny mobil, který mi jiz parkrat upadl a funguje neustale jiz přes 5 let a ten od Cenral import nevydrzi ani rok??
Z referenci na tuto "firmu" vyplyva, ze prodava repasovane mobily jako nove.. proto nic nevydrži.. a reklamace, ve vetsine pripadu neuznaji..
HTC Desire 620 šedá
Požaduji vrácení celé častky 3010 Kč, rok musi mobil vydrzet, i kdyby upadl..!!
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.