Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den,
jsem velmi nespokojena s Vasim servisem.
Objednala jsem si zbozi, ktere melo na objednavce jasne uvedenou adresu, kde jsem ocekavala, ze bude k mym prvnim uzamykatelnym dverim take po dohode doruceno.
Nikdo mi nezavolal a jen mi prisla sms, ze zasilka je ulozena v obchode na namesti.
Vzhledem k tomu, ze nemam auto, musela jsem pesky dojit do obchodu a pomerne tezky balik mi nakonec pomahal odvezt autem naprosto cizi clovek.
Ocekavam, ze budete tento pro mne pomerne zasadni problem v co nejblizsi dobe resit.
kolobezka disparo V-breaks
Doufam, ze ridic, ktery timto zpusobem "vyrizuje" Vase objednavky bude o tomto problemu informovan a vyvodite z toho zaver.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.