Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23643Nedodani baliku na pozadovanou adresu a nulovovy kontakt se mnou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2018, před 7 lety

Lucie Kalatova

Znění stížnosti

Dobry den,

jsem velmi nespokojena s Vasim servisem.
Objednala jsem si zbozi, ktere melo na objednavce jasne uvedenou adresu, kde jsem ocekavala, ze bude k mym prvnim uzamykatelnym dverim take po dohode doruceno.
Nikdo mi nezavolal a jen mi prisla sms, ze zasilka je ulozena v obchode na namesti.
Vzhledem k tomu, ze nemam auto, musela jsem pesky dojit do obchodu a pomerne tezky balik mi nakonec pomahal odvezt autem naprosto cizi clovek.
Ocekavam, ze budete tento pro mne pomerne zasadni problem v co nejblizsi dobe resit.


Produkt

kolobezka disparo V-breaks


Požadované řešení

Doufam, ze ridic, ktery timto zpusobem "vyrizuje" Vase objednavky bude o tomto problemu informovan a vyvodite z toho zaver.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2018 05:50, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 01:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.