Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 18.5.18 mi dosla sms s info, že mi bude doručen balíček, který není možno platit kartou. Den předem jsem od prodávajícího dostal mailem zprávu, že platba kartou je možná. Když jsem u řidičky tento rozpor reklamoval arogantně mi oznámila, že"když nemám prachy tak to mám blbé" a zavěsila. Následně již telefon nebrala mě ani operátorce z jejich klientské linky a rozhodla o uložení zásilky k vyzvednutí u jejich parbtera 12 km od adresy doručení. Ovšem platbu za dodání si naučtovali.
Vyzvednout, doručit. Zaplatím a hotovo.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.