Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
nemohu se dopátrat své zásilky číslo LF501353691CN.
Už 10tý den leží v Depu Malešice kam není možné na žádné číslo uvedené v různých oficiálních i neoficiálních zdrojích dovolat. Na poště v Úvalech mě poradili, ať se obrátím na Depo Říčany, ale ani tam se dovolat nedá.
Co mohu dělat? Kdo pomůže vypátrat zásilku, která nikoho nezajímá a vlastně se nemám ani koho zeptat?
Nerozumím tomu. Platíme za poštovní služby dost peněz na to, aby někdo zvedl telefon a byl ochotný platícímu zákazníkovi slušně poradit.
Děkuji
Hezký den
Mikysková
Zásilka ze zahraničí, již propuštěna z celní deklarace leží už 10 dní v Depu Malešice
Co nejrychlejší doručení.
|
Tweet |
V tomto případě je podstatné, zda bylo mezi stranami sjednáno deklarované datum dodání. Pokud ne, měla by pošta plnit v době přiměřené. Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.