Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Číslo zásilky - 6132791082657
613279108265701 15. 5. 2018 18:45 Brno Příjem na depo
613279108265702 15. 5. 2018 18:46 Brno Příjem na depo
613279108265702 15. 5. 2018 22:25 Brno Naložení na hlavní běh
613279108265702 16. 5. 2018 3:26 Jihlava Příjem na depo
Bohužel z brněnského depa do jihlavského byla naložena pouze jedna část zásilky. Druhou se stále nedaří dohledat. Vyjádření kontaktu ze zákaznického centra 18.5.2018 v 15:03:
Dobrý den,
Bohužel se mi přes den nepodařilo telefonicky ani písemně domluvit s příslušnou pobočkou a nyní odcházím z kanceláře.
Jakmile budu mít nové informace.
Budu Vás hned kontaktovat.
Ještě jednou se velice omlouvám.
S pozdravem
C****** A*****
zákaznické centrum
______
V předchozích emailech jsem byl informován o tom, že: "Na příslušném depu mají technické problémy". Nicméně paní ze zákaznického centra komunikuje(jednou denně a pouze emailem).
Bohužel veškerý kontakt pouze emailem na konci pracovní doby fy Geis CZ s.r.o., snaha o telefonický kontakt žádná.
Doručení zásilky v nejbližším možném termínu - kontakt na mobilní telefon.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.