Společnost


expert ČR, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2365Porušení zákona o ochraně spotřebitele §19, nedodržení podmínek pro vyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2014, před 11 lety

Rudolf Paur

Znění stížnosti

U společnosti Expert ČR jsem si přes internetový obchod zakoupil v prosinci 2013 tablet ECG Rapid 7" v ceně 2000kč.Tablet byl po 4 dnech používání nefunkční.Zaslal jsem tablet zpět k reklamaci na uvedenou adresu společnosti a čekal 30 dnů na vyřízení.Tablet mi do 30dnů neopravili, ani nevyměnili a tak jsem žádal o vrácení peněz.Reklamační oddělení chybu nedodržení 30dnů na vyřízení reklamace uznalo a slíbilo, že maximálně do 14 dnů zašlou finanční částku na mnou uvedené číslo bankovního účtu.Přestože, mě lhůta 14 dní zarazila pokud by to byla lhůta maximální byl jsem ochoten ji akceptovat.Po vypršení této doby jsem čekal ještě 3 dny a pak jsem přes e-mail kontaktoval reklamační oddělení a zaslal poslední výzvu k navrácní peněz - pokus o smír.Pan Smutný, vedoucí oddělení reklamace mě ujišťoval, že penize každým dnem musím mít na účtě a zároveň obdržím vystavený dobropis.V pokusu o smír jsem vyzýval k nejpozdějšímu termínu splacení částky k 28.únoru což je 55 dní od dne zaslání reklamace a ta uplyne za dva dny, ale zatím jsem žádný dobropis neobdržel a na účtě mi peníze taky nepřišly.Firma dle mého zjištění v insolvenci není a nechápu tyto problémy,zvlášť když se jedná o celkem nízkou částku.
Pokud máte nějaké možnosti,z hlediska ochrany spotřebitele, prosím Vás o pomoc.
Děkuji Paur.


Produkt

reklamace zboží - tablet ECG RAPID 7"


Požadované řešení

Chci varovat ostatní spotřebitele před praktikami této společnosti při vyřizování reklamací.
Dále prosím o pomoc dle Vašich možností k navracení peněz od firmy na kterou podávám stížnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 13:19, před 11 lety

V případě, že není dodržena lhůta stanovena výše uvedeným ustanovením zákona o ochraně spotřebitele, má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, tedy právo na vrácení peněz. Zároveň je oprávněn podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 15:11, před 10 lety

Společnost expert ČR, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.