Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23652Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2018, před 7 lety

Zdeněk Nosek

Znění stížnosti

Dne 18.5. přišla SMS, že kurýr Pohlídal bude mezi 9:54-11:54 doručovat balík č.07095778429. Ve 12:45 jsem ho telefonicky urgoval, on odpověděl, cituji: "To je ten balík jako kráva, nevešel se mi do auta, nemám ho vůbec naložený.", konec citace. Onen balík jako kráva byla obyčejná krabice o rozměrech 70*90*48 cm, která se mi pohodlně vešla do kufru u auta (mohu doložit). Kdyby pan kurýr Pohlídal nebyl líný, určitě by zásilku doručil. Místo toho jsem musel krabici vyzvednout osobně na depu, kde sami zaměstnanci uznali, že balík není tak veliký, jak jim kurýr neustále tvrdil. Žádám úhradu nákladů, protože nebyla dodána zaplacená služba. Celkové náklady za cestu, čas a další s tím spojené celkem 2 000 Kč.
S pozdravem
Zdeněk Nosek


Produkt

Nedodání zásilky č.07095778429, on-line avízo i sms upozornění, že balík je na cestě, ikdyž ho kurýr vůbec nenaložil.


Požadované řešení

Žádám úhradu nákladů, protože nebyla dodána zaplacená služba. Celkové náklady za cestu, čas a další s tím spojené celkem 2 000 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 22:05, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 23:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.