Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Lidl mám vcelku rád. Absolutním zklamáním je však maso. Nevím proč to vždycky zkusím znova když mám jistotu že v 80ti procentech případů, kdy ho v lidlu zakoupím, bude zkažené. Upozorňuji, že doba spotřeby není vůbec relevantní. Maso je zkažené ještě než projde podle deklarovaného data spotřeby. Kuřecí maso už zde nekupuji a teď už ani mleté "řezníkova čerstvá porce" bohužel není až tak čerstvá. Takže vypínám sporák a jedu pro maso ke konkurenci. Kéž by maso vynikalo stejnou kvalitou, jako třeba nářadí za rozumnou cenu, nebo pečivo. (pobočka Plzeň Gerská, Plzeň Doudlevecká, střídavě různé pobočky v Plzni)
Mleté maso (řezníkova čerstvá porce, kuřecí prsa, kuře balené...
Těžko říct, změna dodavatele, skladování.. nevím. Nechce se mi chodit vracet část každého nákupu. Když si koupím maso v obchodě, jež považuji za relativně kvalitní, chci z něj uvařit jídlo.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Dobrý den, pane Dufku,
je nám líto, že s kvalitou masa nejste spokojen. Vaši stížnost samozřejmě předáme k prověření odpovědným kolegům a věříme, že příště již s nákupem budete spokojen.
Přejeme příjemný zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: