Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#23653Neustále zkažené maso

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2018, před 7 lety

Aleš Dufek

Znění stížnosti

Lidl mám vcelku rád. Absolutním zklamáním je však maso. Nevím proč to vždycky zkusím znova když mám jistotu že v 80ti procentech případů, kdy ho v lidlu zakoupím, bude zkažené. Upozorňuji, že doba spotřeby není vůbec relevantní. Maso je zkažené ještě než projde podle deklarovaného data spotřeby. Kuřecí maso už zde nekupuji a teď už ani mleté "řezníkova čerstvá porce" bohužel není až tak čerstvá. Takže vypínám sporák a jedu pro maso ke konkurenci. Kéž by maso vynikalo stejnou kvalitou, jako třeba nářadí za rozumnou cenu, nebo pečivo. (pobočka Plzeň Gerská, Plzeň Doudlevecká, střídavě různé pobočky v Plzni)


Produkt

Mleté maso (řezníkova čerstvá porce, kuřecí prsa, kuře balené...


Požadované řešení

Těžko říct, změna dodavatele, skladování.. nevím. Nechce se mi chodit vracet část každého nákupu. Když si koupím maso v obchodě, jež považuji za relativně kvalitní, chci z něj uvařit jídlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2018 23:17, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2018 14:32, před 7 lety

Dobrý den, pane Dufku,

je nám líto, že s kvalitou masa nejste spokojen. Vaši stížnost samozřejmě předáme k prověření odpovědným kolegům a věříme, že příště již s nákupem budete spokojen.

Přejeme příjemný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2018 15:32, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.7.2018 23:18, před 7 lety


Aleš Dufek

Hodnocení: