Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23659Nemožnost ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2018, před 7 lety

Barbara Slezáková, Mgr.

Znění stížnosti

V září 2017 jsem se zaregistrovala do seznamky. Asi za hodinu, jsem si to rozmyslela a napsala na jejich podporu, že smlouvu ukončuji. Pořád všude píší, že podpora je pro to, aby člověku pomohl,ale žádná reakce, pouze stržené peníze z mé karty. Myslela jsem, že to tím tedy skončilo, ale v lednu mi začaly chodit upomínky, ať zaplatím dalších přes 2000 Kč. Několikrát jsem ji psala, ať do podpory, či na email i doporučeným dopisem, že jsem s nimi dávno rozvázala smluvní poměr, ale stále dělají, jako by nic a vyhrožují mi jakousi vymahačskou agenturou. Já mám všechny kopie mé korespondence (na jejich podporu, doporučený dopis...) stále uschované a nehodlám jim kvůli jejich administrativní neschopnosti (nechci říkat podvodu) již nic platit.
Již jsem oželela neoprávněně stržených přes 2000 Kč, když jsem smlouvu ukončila na jejich podpoře, ale dalších přes 2000 Kč nehodlám platit. V případě, že by se s nimi nešlo dohovořit, musela bych se i s příslušnými poklady obrátit na Českou obchodní inspekci a případně další orgány.


Požadované řešení

Reakce, která by mne nejvíce uspokojila by bylo vrácení peněz na můj účet, v tom horším případě ať už po mně nic nechtějí a hlavně nevyhrožují mi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 18:37, před 7 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2018 13:21, před 7 lety

ID: WJYQFH31


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila se Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 08/08/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odesláno prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodlouženo v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřeba uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2018 08:44, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 08:49, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.