Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#23662Neproplacení kuponu vratných obalů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2018, před 7 lety

Petr Koukal

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes odpoledne (19.5.2018) jsem při placení uplatnil lístek na zálohované obaly ( Lahve v hodnotě 15 Kč). Obsluha pokladny mi pouze sdělila že je již neplatný a není možno jej použít. Lístek na vratné obaly byl vystaven v polovině března 2018 a na kuponu je uvedeno, že má být uplatněn do 45 dnů.
Bez ohledu ne tuto informaci je zřejmé, že se jedná o bezdůvodné obohacování, kdy vykupující získal finance od výrobce za obaly, ale ty již nepředal zákazníkovi.
Chápu, že systém nezvládne zpracovat automaticky více než 45 cyklů, ale předpokládám, že Kaufland dostává svodku o kódech a platbách, které nebyly provedeny a uplatněny, jinak by se vystavoval postihu ze strany FÚ v případě kontroly. Takže nechápu, proč při reklamaci tohoto postupu na recepci prodejny v Příbrami mi bylo sděleno pouhé "nemůžeme". Toto je pouze manuální operace pro kterou mají mít opravnění, navíc podpořená důkazem - kuponem.
Nesouhlasím s tím, že není lístek již uplatnitelný, asi jako kdyby faktura nebyla proplatitelná po datu splatnosti.
Nejedná se o částku, ale o možné množství případů a budoucí předcházení tomuto.


Produkt

kupon na vratné láhve


Požadované řešení

vrácení peněz a systémové řešení uplatnitelné v recepcích prodejen


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2018 04:31, před 7 lety

Zákon nestanoví lhůtu, ve které lze uplatnit nárok na vyplacení částky za vrácené zálohové obaly. Z toho lze dovodit, že tak může být učiněno v obecné promlčecí lhůtě.

Pokud je jednání společnosti spojeno s legitimními důvody (např. ověření dokladu, vedení účetnictví), měl by být spotřebitel o těchto podmínkách uplatnění nároku seznámen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.7.2018 08:10, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2018 08:57, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2018 12:55, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.