Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dnes odpoledne (19.5.2018) jsem při placení uplatnil lístek na zálohované obaly ( Lahve v hodnotě 15 Kč). Obsluha pokladny mi pouze sdělila že je již neplatný a není možno jej použít. Lístek na vratné obaly byl vystaven v polovině března 2018 a na kuponu je uvedeno, že má být uplatněn do 45 dnů.
Bez ohledu ne tuto informaci je zřejmé, že se jedná o bezdůvodné obohacování, kdy vykupující získal finance od výrobce za obaly, ale ty již nepředal zákazníkovi.
Chápu, že systém nezvládne zpracovat automaticky více než 45 cyklů, ale předpokládám, že Kaufland dostává svodku o kódech a platbách, které nebyly provedeny a uplatněny, jinak by se vystavoval postihu ze strany FÚ v případě kontroly. Takže nechápu, proč při reklamaci tohoto postupu na recepci prodejny v Příbrami mi bylo sděleno pouhé "nemůžeme". Toto je pouze manuální operace pro kterou mají mít opravnění, navíc podpořená důkazem - kuponem.
Nesouhlasím s tím, že není lístek již uplatnitelný, asi jako kdyby faktura nebyla proplatitelná po datu splatnosti.
Nejedná se o částku, ale o možné množství případů a budoucí předcházení tomuto.
kupon na vratné láhve
vrácení peněz a systémové řešení uplatnitelné v recepcích prodejen
|
Tweet |
Zákon nestanoví lhůtu, ve které lze uplatnit nárok na vyplacení částky za vrácené zálohové obaly. Z toho lze dovodit, že tak může být učiněno v obecné promlčecí lhůtě.
Pokud je jednání společnosti spojeno s legitimními důvody (např. ověření dokladu, vedení účetnictví), měl by být spotřebitel o těchto podmínkách uplatnění nároku seznámen.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.