Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si mobilní telefon pro přítelkyni k narozeninam kdyz mi bylo sděleno ze telefon dorazi za 3tydny cca tak jsem se rozhodl o storno objednávky a vraceni penez 3.5 2018 jsem poslal pisemne odstoupeni na adresu jak pan chtel po slibech ze penize odeslal zpět a můj účet se do dnešního dne tak nestalo.
Okamzite chci své peníze zpět
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Zákazníkovi byla na základě jeho žádosti vrácena platba.Prosíme o uzavření
Na základě vyjádření společnosti žádáme spotřebitele o potvrzení vrácení částky, a pokud se tak stalo, také o uzavření stížnosti.
Spotřebitel nám sdělil, že došlo k vrácení peněžních prostředků. Stížnost proto uzavíráme.