Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Z bezpecnostnich duvodu a spatne komunikace jsem doesel od Vodafone a ukoncili jsme smlouvu.
Kazdopadne ucet u nich na webu stale mam, odmitaji mi ho zrusit. Obcas mi chodi stale nejake informacni SMS, informace o fakture na 0czk atp.. Zaroven se na ucet lze prihlasit nejakym 6ti mistnym heslem ze smlouvy a mym telefonem. Pak clovek ma veskere me osobni udaje. Nesouhlasil jsem s timto, protoze mi to neprijde bezpecne a tak jsem je zadal o zruseni, kazdopadne nekolikrat mi odpovedeli ze to nejde.
Prijde mi to absurdni, vedou muj ucet a vystavujou tam online me faktury presto, ze ja s tim nesouhlasim.
Jednou za mesic mi odpovi ze to nejde a ja jim napisu ze to je blbe, ale za to proste chci zrusit a takhle si piseme uz asi pul roku..
Telefonni tarif
Zruseni uctu, smazani veskerych udaju, ktere nepotrebuji na archivaci.
Nevyuzivani mych dat pro dalsi ucely - reklamni / sdileni.
Po uplynuti zakonem dane minimalni lhuty pro archivaci smazani VSEHO.
|
Tweet |
Pokud si spotřebitel nepřeje, aby mobilní operátor zpracovával jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR").
Mobilní operátor je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Mobilní operátor je tedy povinen odstranit účet, pokud o to spotřebitel požádá, a to nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 nařízení GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze mobilního operátora a o výmaz účtu.
Pokud by se spotřebitel domníval, že operátor osobní údaje neodstranil, účet nezrušil nebo jej o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Dobrý den, pane Krausi,
ráda bych Vás ujistila, že ochrana zákaznických údajů je pro nás prioritou. Osobní údaje našich zákazníků uchováváme jen po dobu, kterou nám ukládá zákon - v případě zrušení všech využívaných služeb jde o lhůtu 6 měsíců od vypořádání všech závazků. Důvodem je například možnost podání stížnosti na ČTÚ ohledně poskytování služeb ze strany zákazníka, probíhající soudní spor, reklamace, vypořádání dluhů atd. Po uplynutí této lhůty automaticky dochází k anonymizaci.
Pokud od nás dostáváte nějaké zprávy, které si nepřejete, napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a uveďte konkrétní příklad takové zprávy, rádi to prověříme.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Vazeny Vodafone.
Pres formular jsem Vas uz kontaktoval nespocetnekrat (odpoved vam vetsinou trva 1-4tydny, hruza) a uz nespocetnekrat mi bylo receno, ze ucet mi odstranit nemuzete a ze me faktury na internetu budou porad.
Nemyslim si ze by zakon ukladal mit faktury na internetu, ktere po zadani cisla z me smlouvy vsechny vypadnou a ukazi se komukoli kdo jej ma. Meli by jste je mit nekde v supliku a uchovavat si je pro sebe. Pripadne je poskytnout na pozadani.
Kazdopadne za chvili tomu bude jiz 6 mesicu, takze jste to svou pomalou komunikaci a ignorovanim vpodstate vyresili, gratuluji!
Budiz tohle varovani pomuze lidem v rozhodovani ke komu jit. Osobne doporucuji Emtecko, tam jsou lidi alespon kompetentni a dokazi opravdu problemy resit.
Dobrý den, pane Krausi,
na dotazy zaslané přes kontaktní formulář odpovídáme vždy co nejdříve, obvykle do 5 pracovních dnů. Určitě zákazníci nečekají na odpověď několik týdnů.
Anonymizace Vašeho účtu proběhne podle platných právních předpisů 6 měsíců od vypořádání závazků, to jsem Vám psala i v předchozí odpovědi. Dřív Váš účet zrušit nemůžeme. Prostřednictvím kontaktního formuláře jsem Vám nabídla pomoc ohledně zpráv, které si od nás nepřejete dostávat. Tato nabídka samozřejmě dál platí, můžete se na nás kdykoliv obrátit.
Vyúčtování není na internetu dostupné jen tak komukoliv. Získá ho jen ten, kdo zná Vaše číslo plátce (specifický symbol) a přístupové heslo. Všem zákazníkům doporučujeme, aby si nastavili takové heslo, které je dostatečně silné (např. neobsahuje stejné číslice nebo postupku). K tomu píšeme víc například na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/hesla/chrante-sve-heslo/.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Lzou.
Na odpovedi jsem opakovane cekal tydny.
Hrozna firma.
Zakon neuklada povinost mit informace verejne a v nejakem svem uctu, stejne mi ho odmitli smazat. Nehorazna drzost a vysmech za to ze jsem jim zaplatil desitky tisic.
Dekuji za pomoc Dtestu.