Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nedopatřením jsem stal členem premium be2. Dostal jsem nabídku zkusit tyden Premium členství . Ale otázka zni že jsem nebyl upozorněn o auto prolongaci smlouvy, opakuji že dostal nabídku jenom na týden . Až ted když Prechtl vseobecni podminky seznamky, zjistil jsem že musil před 14 dnu napsat vypověd, totiž jak oni mužou nabízet týden a pak ještě mit 14 dnu na vypověd ? je to podvod. pro přiklad
Zpoplatněný smluvní vztah (tzv. ”Prémiové členství”) zakoupené prostřednictvím webové stránky musí být vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty (viz také níže, odstavec 2 ”Prodloužení smlouvy”). Upozornění: všechny platné výpovědi jsou účinné ke konci stávajícího předplatného (tzv. ”výpovědní doba”).
Chtěl bych jen podotknut ,že za celou dobu jsem seznamku nekontaktoval ani o ní nevěděl až 28.04.2018 jsem byla upozorněn že jsem za tyto služby nezaplatil a byl mi dán termín k úhradě. Na základě této skutečnosti jsem nezaslal společnosti be2 dopis o odstoupení od smlouvy a žádost o vyřazení osobních údajů z databáze. protože jsem rozbil telefon s kterého registroval se a ani nepamatuji email s kterého jsem registroval se takže ne mužu vypovědět
seznamka
Ja bych chtěl abych mě pomohli vypovědět a stornovat ten dluh .
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat placené služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: U2ZDLE82
Dobrý den.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušeno. Profil samotný bude možné vymazat jakmile bude uhrazen dlužný poplatek, který je ke dnešnímu dni k daného profilu evidován (mějte prosím na paměti, že vymazáním profilu se nezbavujete povinnosti uhradit dlužný poplatek),
děkujeme Vám za pochopení.
Zkusím ještě. Tahle seznamka zasílá nabídky, který zní, zkuste týden za x peněz, nebo měsíc za y peněz, já jsem dál zhodu jenom na ten týden, a že podle smlovnych podmínek já před týdnem jak jsem rozhodl přejít na prémiové členství musil bych napsat výpověď, ale v takovém případě jde o podvodě, protože výpověď není platná z důvodu že ještě nejsem premium člen a když už mám tak to je v nejlepším případě 1 měsíc.
To je zas vychození peníze , za nic ..
Nevím jak takovým dávají licencí k podnikání?
Poslední.V případě že mě dokážete že jsem nemám pravdu, mám strach že v případě že tihle peníze zaplatím že moje premium členstvo ne poběží zas.
Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, neměla by na zaplacení poplatku nárok.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka, kterou běžně zasílá spol. be2 sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Jestliže nebyl spotřebitel o prodloužení a konečné ceně poučen ani prostřednictvím platební stránky, ani nijak jinak před uzavřením smlouvy, potom je podle nás požadavek na uhrazení poplatku neoprávněný.
Dále spotřebitelově pozornosti doporučujeme příručku evropského spotřebitelského centra, které se problematice podrobně věnuje: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: U2ZDLE82
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti nemožnosti přihlášení kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Co se týče dlužního poplatku, to bude potřeba vyřešit přímo s externou společností. Protože dlužbý poplatek nebyl vyplacen včasně naší firmě, předali jsme tuhle záležitost externí firmě.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.