Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V říjnu 2017 jsem si vytvořil profil u výše zmíněné firmy a zaplatil první poplatek 149 Kč. O měsíc později mi byla z účtu stržena částka kolem 2 400 Kč. Smluvní poměr jsem se snažil mailem zrušit, ovšem bez výsledku. Mail nebyl nikdy doručen. V prosinci jsem od banky po uplynutí doby platnosti obdržel novou platební kartu. Problém přestal řešit, úplně jsem přestal službu využívat, odpověď jsem také neobdržel. V květnu mi přišla upomínka od jisté finanční společnosti se sídlem v Praze, která ode mě vymáhala dalších 2 400 pro firmu Be2, ač jsem se snažil smluvní poměr zrušit. Jednatelům společnosti, která ode mě finanční částku vymáhala jsem situaci nastínil a dále mi bylo doporučeno částku zaplatit a obrátit se na zákaznickou podporu společnosti Be2, tentokrát na mailovou adresu s českou doménou. Mail jsem poslal z jiné adresy, než pod kterou jsem měl účet vytvořený. Tentokrát se mi dostalo odpovědi, a to že adresu nemají v databázi, ať doložím mailovou adresu, pod kterou mám účet založený. Obratem jsem odpověděl a doložil jsem i vyplněný formulář, který jsem zasílal již v prosinci. Po tomto mailu jsem již zůstal bez odpovědi a to i přes mou další mailovou aktivitu. Výpověď smluvního poměru jsem zaslal i písemně doporučeným dopisem, reakce opět nulová. Týden zpět mi přišel mail, ze zákaznického servisu s informací, že byla přijata má platba, která byla provedena přes výše zmíněnou finanční společnost. I přes to, že jsem použil unikátní variabilní symbol, nedokáže prý společnost Be2 mou platbu s profilem spárovat a požaduje ode mě: jméno účtu, datum převodu, zaplacenou částku, referenční číslo platby, způsob platby, výpis z účtu a dokonce i číslo mé platební karty. I na opakované výzvy vůbec nereagují na mé předchozí maily, které se týkají zrušení smluvního poměru. Vše mohu doložit mailovou korespondencí, kopiemi dokumentů, které jsem zaslal písemně na sídlo firmy, nebo podacím lístkem z pošty.
Prémiové členství v internetové seznamce Be2, ne-komunikace společnosti
Zrušení smluvního poměru mezi mnou a výše zmíněnou firmou, zákaz užívání mých osobních dat a to písemnou formou.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám.
Dobrý den,
vše jsem zasílal nejdříve na adresu, kterou jsem dohledal a to: kundenservice@academicsingles.de. Po tom co po mně byla vymáhána další částka, zaslal jsem výpověď a komunikaci z prosince na adresu uvedenou ve VOP viz úryvek níže:
"Pro výkon vašeho práva na odstoupení nás be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg (fax: +420 227203713, e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz) musíte pomocí jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, fax nebo e-mail) informovat o svém rozhodnutí od této smlouvy odstoupit. Můžete k tomu použít přiložený vzorový formulář (https://www.academic-singles.cz/info/vzorovy-formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy) pro odstoupení od smlouvy, který však není předepsán..."
Jsem otevřený každému řešení, proto odešlu výpověď a komunikaci na Vámi uvedenou adresu.
Děkuji, Beneš
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.