Společnost


LOTTINI s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2368Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2014, před 11 lety

Zuzana Furuglášová

Znění stížnosti

14.11.2012 jsem si zakoupila dámské kozačky v obchodě Deliberti (provozovatel Lottini s.r.o.) v ceně 2690,- Kč. Boty jsem prvně reklamovala 16.11.2013, kvůli rozlepení podrážky na obou botách vepředu. Již bylo zjavné, že podrážka je nekvalitní. Reklamace byla vyřízena opravou a převzala jsem ji 16.12.2013. I přesto, že boty byly málo nošené, musela jsem je opět reklamovat s tím, že nekvalitní podrážka se abnormálně děre a opatky se rozlepily a boty vržou. Při převzetí reklamace mě prodejce upozornil, že si je mám nechat podrazit a ne je reklamovat. Na návodu k použití, které jsem při koupě obdržela se podrazení vztahuje pouze na podrážky z usní, což v tomto případě není. Přesto reklamaci převzal dne 24.1.2014. Na 31. den (24.2.2014) jsem se dostavila do prodejny a boty mi byly vráceny s tím, ře reklamaci mi zamítli, s tím, že opatky jsou opotřebené a takovou reklamaci ani nepřevezmou a zamítají. Prodejce mě o vyřízení neinformoval.Součástí reklamované vady bylo i vržení bot, toto už nikdo vůbec neřešil.
Na reklamačním listě je datum zamítnutí reklamace 31.1.2014, boty jsem si převzala a zjistila stav reklamace až 24.2.2014 (31.den).


Produkt

Název bot dle dokladu: PepeRosa 4117/19 Obuv 12/11


Požadované řešení

Vrácení peněz a zrušení koupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2014 10:06, před 11 lety

V případě, že je reklamace uplatněna a následně prodejcem zamítnuta, je prodejce povinný dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele takové zamítnutí řádně odůvodnit. V případě, že není reklamace vyřízena do 30 dnů ( pro řádné vyřízení je třeba spotřebitele i aktivně informovat ) má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
V případě, že již lhůta uplyne, nemělo by dojít k převzetí zboží, jinak se dovozuje, že spotřebitel svým jednáním souhlasí s prodloužením lhůty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 12:59, před 10 lety

Společnost LOTTINI s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.