Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 24.4.mi byla dodána sušička bez potvrzeného záručního listu.Na dodacím listě také není razítko společnosti.Na opakovaný dotaz mi bylo sděleno,že mám zár.list odeslat na zákaznické centrum v Praze.Dne 7.5.jsem doporučeně list odeslala a přes další dva opakované dotazy mám jen odpověď,že mi podají zprávu,což se zatím nestalo.Sušička sice jede v pohodě,ale nevím co budu dělat pokud by se polámala.Kromě faktury a podacího listu z pošty nemám nic v ruce.,č.mojí objednávky je 4934463 a číslo fa 53969411 a číslo zásilky5150909363.
Měl být potvrzen a zpět odeslán záruční list
Potvrdit a zaslat na moji adresu záruční list od sušičky Candy.
|
Tweet |
Dle § 2166 má prodávající povinnost písemně potvrdit kupujícímu, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění, pokud o to kupující požádá.
Požádá-li tedy o to spotřebitel, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.
Pro uplatnění reklamace však tento doklad není potřeba. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto by mohl posloužit například i výpis z účtu.
Spotřebitelka nám sdělila, že jí společnost nakonec zaslala potvrzený záruční list, takže stížnost uzavíráme.