Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#23680Reklamace dodání potvrzeného záručního listu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2018, před 7 lety

Jana Látalová

Znění stížnosti

Dne 24.4.mi byla dodána sušička bez potvrzeného záručního listu.Na dodacím listě také není razítko společnosti.Na opakovaný dotaz mi bylo sděleno,že mám zár.list odeslat na zákaznické centrum v Praze.Dne 7.5.jsem doporučeně list odeslala a přes další dva opakované dotazy mám jen odpověď,že mi podají zprávu,což se zatím nestalo.Sušička sice jede v pohodě,ale nevím co budu dělat pokud by se polámala.Kromě faktury a podacího listu z pošty nemám nic v ruce.,č.mojí objednávky je 4934463 a číslo fa 53969411 a číslo zásilky5150909363.


Produkt

Měl být potvrzen a zpět odeslán záruční list


Požadované řešení

Potvrdit a zaslat na moji adresu záruční list od sušičky Candy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2018 11:16, před 7 lety

Dle § 2166 má prodávající povinnost písemně potvrdit kupujícímu, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění, pokud o to kupující požádá.

Požádá-li tedy o to spotřebitel, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.

Pro uplatnění reklamace však tento doklad není potřeba. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto by mohl posloužit například i výpis z účtu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 10:36, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že jí společnost nakonec zaslala potvrzený záruční list, takže stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.