Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím o odstoupení od smlouvy se společností Interdate S.A., zrušení automatického prodloužení premium účtu a smazání profilu z důvodu nevyužívání služeb na Interdate.Děkuji
Zrušení VIP a smazání profilu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě ode dne uzavření smlouvy zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pokud však již uplynula lhůta 14 dní ode dne uzavření smlouvy, pak je nezbytné smluvní vztah prokazatelně v souladu s obchodními podmínkami vypovědět.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: SBBOFO18
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 20/11/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši odpověď, ale ještě to neřeší celou situaci.
V neděli společnost účtovala mou platební kartu za prémiové členství bez mého souhlasu. To se mi zdá jako porušení GDPR s cílem uvést v omyl zákazníka. Nemám zájem o prémiové členství nebo jinou službu a žádam společnost, aby mi vrátila peníze na můj účet.
Společnost má povinnost než dojde k uzavření smlouvy informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevnikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: SBBOFO18
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 19/04/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dobrý den
Abych byl upřímný, nečekal jsem jinou odpověď. Nicméně politika, kterou společnost udržuje, je záměrně zavádět uživatele což potvrzuje počet registrovaných stížností. Považuji tento druh praxe jako podvod.
Tento rozhovor bychom neměli, kdyby můj bankovní účet byl účtován částkou 200 Kč, a ne 2000+ Kč, což je významný rozdíl. Tím požaduji společnost, aby mi peníze vrátila za dobu, po kterou službu nebudu nepouživat.
Samotný účet také neposkytl dostatečné informace o délce trvání členství a o opakovaném vyúčtování. Nemluvě o tom, že jsem neměl přístup k informacím o mé karte. Opět požaduji, aby společnost vymazala údaje o kartě a poskytla nějaké potvrzení e-mailem.
Navíc společnost mě neinformovala 4 dny před fakturací, že můžu odstoupit od členství (jako v příkladu níže).
příklad správného přístupu
Dear krzysztof.smigiel
We hope you enjoy your experience with Flixify so far!
This letter is to inform you that your premium subscription is approaching its ending date. You are currently on auto-rebill, so it will be prolongated automatically, and the same period as you have purchased will be added to your account. Please make sure your card is active and there's enough funds on your card.
In case you don't want to be a premium subscriber anymore, you can turn automatic rebilling off in your account.
Thank you for choosing us!
Happy Watching!,
The Flixify team
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: SBBOFO18
Dobrý den.
V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byl informován prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek C-date, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.c-date.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu.
Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží výhradně k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) uhrazeného Prémiového poplatku za stávající členství.
V případě požadavku na zaslání potvrzení prostřednictvím emailové komunikace ze strany Zákaznického centra prosím využijte standardní postup a kontaktujte naše Zákaznické centrum prostřednictvím emailové adresy: service@c-date.cz,
velice Vám děkujeme.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: