Společnost


ANDREANE, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23684Zamítnutá reklamace kopaček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2018, před 7 lety

Petra Staňková

Znění stížnosti

Dne 1.4.2017 jsme synovi zakoupili kopačky na trávu zn. Nike. Po téměř každodenním používání byly po fotbalové sezóně špunty na obou botách sjeté a svršky na obou botách popraskaly a začaly se loupat. Proto jsme se rozhodli obuv reklamovat - 16.12.2017.
Reklamace nám v lednu 2018 byla zamítnuta s tímto odůvodněním:
Obuv je totálně unošená a opotřebená. Poškození NEODPOVÍDÁ běžnému opotřebení. Svršek kopačky je značně poškozený, jedná se o MECHANICKÉ poškození v době užívání. Reklamaci jsme nepodali včas atp. atp.
S vyjádřením jsme nesouhlasili a ihned jsme podali "odvolání" tzn, druhou reklamaci. Ta nám byla téměř ihned také zamítnutá.

S vyjádřením nesouhlasím hlavně z toho důvodu, že u obuvi, která je přímo určená ke hře fotbalu na trávě, se doufám předpokládá, že "svršek" boty bude používán a důvod, že byla poškozena mechanicky tedy pro mne postrádá smysl.
Obuv jsme reklamovali jakmile to bylo možné, po skončení fotbalové sezóny. Syn hraje fotbal každý den, potřeboval tedy mít v čem hrát.


Produkt

obuv NIKE kopačky art.č. 844595-109, MAGISTA OBRA II FG


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo výměna za jiné zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2018 10:09, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí (vada materiálu, špatné zpracování obuvi atd.). Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 22:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.