Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23685Opakovaně nedoručené zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

47 minut 22 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2018, před 7 lety

Pavlína Nosálková

Znění stížnosti

Dobrý den,
od 1.4.2018 jsme se s přítelem přestěhovali na ulici Sokolovská 101/101b. Již ve 4 případech nám nebyla doručena zásilka. Jedná se o celkem tři zásilky na jméno Pavlína Nosálková: jeden dopis od Western Union, dvě online pohlednice od České pošty. Dále přítel, který také bydlí na této adrese - Andrej Zveržhanovski neobdržel zásilku od banky Mbank.

Máme potvrzení od odesílatelů, že zásilky odeslali poštou, nikdy nám ale nebyly doručeny do schránky, kterou máme velmi viditelně označenou našimi jmény.

Důrazně Vás žádám, aby doručování na naše jména na výše uvedenou adresu bylo prověřeno a aby se nedoručení zásilky již nikdy neopakovalo. Vaše nedoručení nám způsobilo již několikrát velké komplikace.

Děkuji
Nosálková


Produkt

Doručování zásilek na adresu Sokolovská 101/1010b


Požadované řešení

Řešení požaduji takové, aby se nedoručování zásilek již nikdy neopakovalo. Čekáme na důležité dokumenty, jejichž nedoručení nám velmi komplikuje život.
Dále prosím o prověření čtyř zásilek, které jsem popsala viz výše, zda je nenajdete u Vás na poště, pokud ano, prosím o okamžité doručení na naši adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2018 11:22, před 7 lety

Podle "Poštovních podmínek České pošty, s.p." se poštovní zásilka, kterou není možné dodat ani vrátit, uschová. Jestliže odesílatel u kterékoliv pošty požádá, aby podnik vyhledal poštovní zásilku, která by mohla být uschována, podnik se o to pokusí. Pokud ji nalezne, poštovní zásilku vydá odesílateli.

Není-li možno obyčejnou zásilku dodat ani vrátit po uplynutí jednoho měsíce od podání, je podnik oprávněn poštovní zásilku prodat nebo zničit.

Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.