Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23686Podvodná seznamka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2018, před 7 lety

Rendy Stieb

Znění stížnosti

Obracím se na všechny podvedené na seznamce BE2,že jsem ochoten jít do soudního sporu s touto agentůrou,která si zakládá na důvěřivosti lidí a vše odvoláva na své obchodní podmínky,ve kterých není ani zmínka o způsobu zaplacení a délce vztahu, na jak dlouho vztah bude a za jakou cenu.To že v pří platbě v platební bráně mají slabým písmem napsáno,což dobře ví a z toho taky těží,že Vám bude stržena určitá částka na uvedenou dobu.Ka si přečetl ihned na začátku obchodní podmínky této společnosti a není v nich ani zmínka o nějaké částce na určitou dobu.V dubnu mi neoprávněně strhli částku ve výši 2247,-,o čem jsem vůbec nevěděl,ani neměli za to mě nějak např.emailem informovat,prostě berou to automaticky.Ihned jsem volal do banky a platbu stáhli zpět.Teď si s nimi dopisuji,pořád vyhrožují,exekucí a vymahací firmou????...chtěl jsem po nich tel.kontakt,samozřejmě bez odpovědi.Tím chci všem říct,že pokud s tím chceme něco udělat a bránit ostatní před takovýma lidma, je třeba se do toho zapojit a hnát to až k soudu.
Po dohodě s mým právnikem nemám nic platit,seznamka nejedná v souladu s obchodníma podmínkama pro ČR a chci se napřed domáhat svých práv u ČOI.


Požadované řešení

zrušení členství a zastavení výhružek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2018 11:19, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat placené služby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2018 15:47, před 7 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@be2.cz

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.5.2018 15:53, před 7 lety


Rendy Stieb

acerxp@seznam.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2018 13:54, před 7 lety

ID: CLHPPF73


Dobrý den.

S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušeno. Profil samotný bude možné vymazat jakmile bude uhrazen dlužný poplatek, který je ke dnešnímu dni k daného profilu evidován (mějte prosím na paměti, že vymazáním profilu se nezbavujete povinnosti uhradit dlužný poplatek),

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.5.2018 14:54, před 7 lety


Rendy Stieb

A vy jste prosím kdo?
Jen Vám chci sdělit,že si budu nárokovat na Vás Vše,co jsem já kvůli Vám musel vše podstupovat!!
Ne jen,že se jedná o podvod z Vaší strany na lidi, ale Vy nejste schopni ani upravit do dnešní doby Vaše stránky tak,aby bylo zcela patrné a to podotýkám zcela,jak za kolik a za jakých podmínek vůbec o VIP členství možno získat a které nám všem přisuzujete, že jsme s nimi souhlasili. To že máte ve Vaši platební bráně zcela malým a slabým písmem napsáno a teď už to vím, že uvedená cena je za členství na 3 měsíce, ale to je přesně ta informace, která by měla být přímo v obchodních podmínkách a to např.na dobu 3 měsíců + částka,6měsíců+častka atd.
Vy jako společnost jste mě dostatečně neinformovala o vlastnostech služby a to zvláště o ceně a o období, na kterou se smlouva uzavírá.
Navíc jsou tyto informace zcela uvedené nejasně,vůbec jako zákazník nevím dle obchodních podmínek na jak dlouho! Máte tam napsáno na 3,6,9-12 měsíců a to je jako co???.Vaše jednání se absolutně neslučuje s dobrými mravy.
Proto je pro mě zcela zásadní, že nesrozumitelným a nejednoznačným způsobem, mohly být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž patří mezi zakázané obchodní praktiky. Já jakož to spotřebitel by v takovém případě nemusel nic platit.
Vy jako společnost,pokud budete vymáhat,sice nevím vůbec po kom, když máte pouze ode mě částečné informace k mé osobě a souhalas jsem Vám v tomto případě nedal a pokud dojde na vymáhaní jakožto údajné dlužné částky soudní cestou,rád půjdu do tohoto sporu.Navíc budu informovat i ČOI o vašich praktikách,jelikož se jedná o podvod na lidi a občany ČR.Proto jsem zvědav,jak budete mi prokazovat, že jste mě řádně informovali!

Rendy

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 17:38, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2018 17:07, před 7 lety

ID:


Dobrý den.

V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byl informován prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2018 17:46, před 7 lety


Rendy Stieb

To myslite tim malým a slabým pismem,co tim všechny klamete?Řikám pořad,jste jedna velka firma,ktera parazituje na důvěřivosti lidi,měli by jste se nad tim zamyslet a učinit tak nápravu a vše uvést na pravou miru v obchodnich podmínkach,tak aby to bylo jasné všem.Ja jsem timto skončil,muj právnik mi sdělil,abych s Vámi již nekomunikoval,uvidime se u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2018 09:10, před 7 lety

Společnost má povinnost, než dojde k uzavření smlouvy, informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Jestliže by tedy na platební stránce informace nebyla vůbec, potom dle našeho názoru společnosti žádný nárok v souvislosti s prodloužením nevznikl. Platební stránka zaslaná spol. be2 sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.

Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitele stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.