Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 18.5.2018 čekalo cca 10 cestujích na stanovišti č.3 terminálu v Turnově na autobus(spoj 530190-031 )s odjezdem v 15,55h. Já sama jsem byla na stanovišti 10 min. před odjezdem, další starší paní dokonce více jak 15 min. Když měl spoj zpoždění již více jak 15 min, volala jsem na dispečink ( tel. 704702000 ) stejně jako jedna, taktéž čekající,slečna. Oběma nám dispečer sdělil, že autobus na stanovišti terminálu byl a dokonce tam čekal 3 min...Na tento spoj tam také čekal cca 11 letý hošík, kterého maminka "posílala" do Phy, že tam na něho budou na Černém Mostě čekat. Hošík jí volal, že autobus nejede..tudíž tato paní to řešila také na dispečinku a tam jí řekli pravdu o tom, že autobus na terminál vůbec nezajel. Stejnou informaci pak poskytl řidíč z dalšího spoje, s kterým jsme o téměř hodinu později jeli všichni do Phy ( info měl od dispečerky).
Na spoj, který nepřijel jsem měla jízdenku s místenkou ( kterou mi samozřejmě řidič dalšího spoje neuznal, což i chápu.., takže jsem zakoupila další jízdenku), stejně jako zmiňovaný hoch.
Chápu i to, že se může takováto nepříjemnost stát, zvláště, jestli jel třeba nový řidič apod. Ale co nechápu a stejně tak i ostatní cestující, kteří tam na zmiňovaný spoj čekali, že na dispečinku z nás " dělali blbce", kteří nenastoupili do autobusu, když na terminálu údajně bus byl a ještě tam stál 3 min - to bylo opakované sdělení dispečera.
Černá
Děkuji za prošetření celé události, zvláště poskytování informací na dispečinku.
|
Tweet |
Pokud si cestující zakoupí jízdenku, uzavírá tzv. přepravní smlouvu. Vznikne smluvní vztah mezi dopravcem a cestujícím, jehož vznik a podmínky upravují obecně závazné právní předpisy a (smluvní) přepravní podmínky. Předmětem závazkového právního vztahu mezi dopravcem a cestujícím je zejména závazek dopravce přepravit cestujícího ze stanice nástupní do stanice cílové spoji uvedenými v jízdním řádu řádně a včas a závazek cestujícího dodržovat přepravní řád a smluvní podmínky a zaplatit cenu za přepravu (jízdné) podle tarifu. Přepravní smlouva je tedy splněna řádným provedením přepravy ve smluveném rozsahu podle uzavřené přepravní smlouvy.
S podnětem na zlepšení poskytovaných služeb na dálkových linkách lze společnost kontaktovat na e-mailové adrese: expres@busline.cz
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.