Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#23692Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2018, před 7 lety

Jarmila Michalíková

Znění stížnosti

Šaty Numoco jeans + květiny jsem si objednala 3. 11.2017. Zásilku jsem obdržela 10. 11. 2017, protože mi šaty neseděly ještě týž den jsem je odeslala zpět. Když jsem v lednu poslala firmě první upozornění na nevrácení částky 648 Kč, vůbec nereagovala. Teprve po druhém upozornění jsem obdržela jakýsi dobropis, který má datum 14.3.2018. Dnes je 21. 5. 2028 a já jsem od této firmy své peníze nedostala zpět. Původní objednávka má číslo: 2017000671, faktura má číslo 2017000653 a opravný daňový doklad č. 180400144.
Číslo svého účtu jsem odesílala celkem třikrát.
Jarmila Michalíková, Ostrava


Požadované řešení

Vrácení mých peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 21:26, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2018 09:10, před 7 lety

Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.7.2018 14:21, před 7 lety


Jarmila Michalíková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu za pomoc při řešení, peníze mám ode dneška zpět na účtu. Ke společnosti Elkan s nabídkou skvělých šatú nemám absolutně dúvěru a nevěřím ani, že by k vrácení peněz bez pomoci došlo. S pozdravem Jarmila Michalíková