Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Šaty Numoco jeans + květiny jsem si objednala 3. 11.2017. Zásilku jsem obdržela 10. 11. 2017, protože mi šaty neseděly ještě týž den jsem je odeslala zpět. Když jsem v lednu poslala firmě první upozornění na nevrácení částky 648 Kč, vůbec nereagovala. Teprve po druhém upozornění jsem obdržela jakýsi dobropis, který má datum 14.3.2018. Dnes je 21. 5. 2028 a já jsem od této firmy své peníze nedostala zpět. Původní objednávka má číslo: 2017000671, faktura má číslo 2017000653 a opravný daňový doklad č. 180400144.
Číslo svého účtu jsem odesílala celkem třikrát.
Jarmila Michalíková, Ostrava
Vrácení mých peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Peníze byly vráceny klientovi podle její žádosti,
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za pomoc při řešení, peníze mám ode dneška zpět na účtu. Ke společnosti Elkan s nabídkou skvělých šatú nemám absolutně dúvěru a nevěřím ani, že by k vrácení peněz bez pomoci došlo. S pozdravem Jarmila Michalíková