Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážená společnost, jsem Vaše stálá zákaznice a proto se na Vás obracím s prosbou o vyřešení mé reklamace ze dne 19.5.2018. Zboží bylo prodáno 10.5.2018 v OC Central Kladno, P. Bezruče 3388. Kalhoty byly nošené 3x a již po 2nošení se začaly dělat žmolky v namáhaných oblastech, u kapes, u poklopce,pod páskem. Je viditelná i změna barvy v těchto částech.Mohu doložit i fotkami. Reklamace byla sepsána a následující den ovšem zamítnuta! Důvod neznámý. Velmi mě to zklamalo, protože jsem vždy nakupovala ke vší spokojenosti a vždy doporučovala i mým známým. Je mi to všechno moc líto.Proto se v tomto případě na Vás obracím s prosbou o kladné vyřešení mé situace.
Děkuji vřele a věřím, že se vše v dobré obrátí.
S pozdravem
věrný zákazník
WOVEN JOGGER P,REAL RED,34 , číslo artiklu7612958048275
Vážená společnost, tímto si dovoluji Vás požádat o vrácení peněz (kdy věřím, že opět si nějaký pěkný kousek u Vás vyberu) či nejzazší variantu možnost výběru jiného zboží.
Děkuji.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.