Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
na tuto seznamku jsem se zaregistroval 9.5.2018 mám pro kontrolu i potvrzovací email o tom ,že jsem v ten den Premium členem, zaplatil jsem daných 149,- na 1 měsíc, dobře to se ještě dá. Tuto stránku nechci dále využívat a rád bych touto formou se uchránil tím, že když jsem napsal email na zk servis této společnosti byť mi právě odepsali ač velmi rychle z be2.
Vážený člene z be2:
děkujeme Vám za Vaši zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 3 pracovních dnů.
Kdykoliv také mužete požádat o pomoc kliknutím na odkaz “Často kladené dotazy” na našich stránkách. Zde také najdete informace o tom, jak svůj profil používat spolu se spoustou dalších zajímavých témat.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau
Ptám se tedy, za 3 prac. dny, už nebude aktuální 14denní doba na odstoupení od smlouvy mohu se tímto emailem od společnosti nějak ohradit, kdyby bylo v budoucích dnech nějaký problém se zrušením? Možná se jen zbytečně strachuji, jen se chci nějak chránit do budoucna.
Nerad bych tímto emailem nějak společnost poškodil.
Děkuji všem za brzké odpovědi.
Be2 - Premium účet
Rád bych tedy do 23.5.2018 nebyl členem Be2 a nebyl nějak dále z poplatněm za nějaký další premium měsíc.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: SOZYPH31
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 156 Kč ke dni 23.05.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".
Hodnocení: