Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení,
bohužel se musím připojit k zástupu stížností na nekalé praktiky výše uvedené společnosti.
7. 3. jsem se do této seznamovací agentury zaregistrovala, využila možnosti zkušebního měsíčního členství za rozumnou cenu.
O automatické prolongaci na 3 měsíce za plnou dosti nadsazenou cenu, ke které se zavazujete jediným kliknutím, nikde viditelně ani zmínka.
Jelikož během necelého měsíce bylo jasné, že zde v zástupu většiny fiktivních profilů jen těžko najdu životního partnera, rozhodla jsem se svůj profil na seznamce zrušit, což však nebylo možné. Až při hlubším prozkoumání podmínek seznamky jsem našla informaci, že pro zrušení je třeba vypovědět členství faxem nebo dopisem. Přišlo mi paradoxní, že "smlouvu", kterou uzavřete jedním kliknutím musíte vypovídat takto složitě, ale budiž. 1. 4., tedy týden před vypršením měsíčního zkušebního členství jsem smlouvu vypověděla dopisem. Odmítala jsem za takový nesmyslný krok zaplatit cokoliv navíc, odeslala jsem tedy dopis na adresu sídla firmy v Luxemburgu obyčejným dopisem, a o mojí výpovědi informovala týž den zákaznický servis e-mailem, abych měla potvrzení.
Na potvrzení mojí výpovědi jsem však čekala marně. Místo toho jsem 5. 5. obdržela upomínku platby za tříměsíční členství navýšenou ještě o proplatek z měsíčního prodlení, ačkoliv měsíc předtím o žádnou platbu nikdo nežádal. Jelikož nemám na mojí kartě povolené automatické platby, nemohla mi tato vykutálená společnost sprostě sebrat peníze z účtu jako jiným uživatelům. Protože se jim ale toto nepodařilo, zkoušejí to svým druhým osvědčeným způsobem, a sice vymáháním a vyhrožováním.
Nemá smysl zveřejňovat e-mailovou korespondenci, která probíhá od 5. 5.
E-maily od be2 jsou všechny automatizované a jeden jako druhý, ve stylu stokrát opakovaná lež se stává pravdou.
Ja si nicméně stále stojím za svým a nehodlám platit za nedodanou službu, o kterou jsem navíc neměla zájem, což jsem včas a řádně společnosti oznámila.
Neopodstatněné vymáhání pohledávky, nepotvrzená výpověď
Žádám o storno neoprávněné pohledávky, zrušení členství, smazání profilu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: KMDUMG30
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Vážení,
zákaznický servis mě kontaktoval ještě před podáním stížnosti.
Trvá nicméně na uhrazení pohledávky, která je z výše uvedených důvodů neoprávněná.
Opakovaně žádám o storno neoprávněné pohledávky, potvrzení výpovědi a smazání mého profilu.
S pozdravem
Lucie Kuchařová
ID: KMDUMG30
Dobrý den.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Vážení,
v příloze znovu zasílám e-mail, kde jsem informovala o výpovědi zaslané poštou.
S pozdravem
Kuchařová
ID: KMDUMG30
Dobrý den.
viz prosím předešlý komentář z data 24.05.2018: přepošlete nám prosím potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Vážení,
jak jsem již informovala, výpověď jsem zasílala obyčejnou poštou, potvrzení tedy nemám.
Informovala jsem nicméně o výpovědi zároveň i e-mailem. Obdrželi jste tedy výpověď i dalším Vámi akceptovaným způsobem - jako přílohu e-mailu. Tento e-mail z 1. 4. jsem Vám již 2× přeposílala.
V mezičase jste mi již e-mailech psali, že moje výpověď členství je již potvrzena, neoprávněná pohledávka nicméně zrušena stále nebyla.
Žádám o zrušení pohledávky, jelikož členství jsem řádně vypověděla, profil více než uhrazený zkušební měsíc nevyužívala a nevyužívám, nevidím tedy důvod k jakékoliv platby.
Děkuji.
Kuchařová
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.