Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den 18.4.2018 som si u vas zaplatil clenstvo vo vyske 150kc. + -
tato ciastka je normalna ale po mesiaci som zistil ze mi z uctu bolo stiahnute vyse 2200 korun. a to mi pride neprimerane aj ked je to za obdobie 3 mesiacov, tymto by som rad odstupil od zmluvy a dalsie predlzenie VIP nechcem, clenstvo u vas nevyuzivam a ani uz nebudem, posielal som vam 21.5.2018 vypoved, FAX, a prostrednictvom zakaznickeho servisu a prilohou som dal svoje udaje a svoj podpis s tym ze do mailu som vam dal vediet ze clenstvo chcem zrusit.
S pozdravom
Miroslav Kunec
VIP clenstvy
Chcem zrusit VIP clenstvo, pretoze vyse 2200kc. je pre mna prehnana suma a urcite niesom na to sam
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: WLHFIA16
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.
Dobry den, za vase zrusenie dakujem... mozem sa vas este spytat zda by bolo mozne aby vasa spolocnost navzdy zablokovala cislo uctu z ktoreho sa platilo a aby moj ucet bol evidovany ako neziaduci pri dalsich pokusoch pladby? a mam este otazku voci ostatnym ludom, neskor som si uvedomil ze som tu nenapisal mailovu adresu pod ktorou som ucet mal, jak je to teda mozne ze od ostatnych mail chcete aby tu napisali,je to hra o cas? pretoze pevne verim ze vecsina ludi sa s vami snazila spojit..
ID: WLHFIA16
Dobrý den,
Váš profil bylo možné dohledat na základě Vašeho jména a příjmení, které jsou součástí této stížnosti i emailu, kterým jste ke dni 21.05.2018 kontaktoval Zákaznický servis be2.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 18/08/2018, po uvedeném datu NEBUDE prodloužené.
Dobry den. Stale ste mi neodpovedali zda je mozne aby spotrebitel na vlastnu ziadost po odstupeni zmluvy mohol ziadat od spolocnosti aby jeho/pripadne pladby boli evidovane ako neziaduce, aj pri pokuse noveho clenstva..
ID: WLHFIA16
Dobrý den.
abychom mohli na Vaše dotazy adekvátně reagovat, rádi bychom Vás požádali o jejich přeformulování, respektive bližší specifikaci,
děkujeme Vám.
Dobry den.
Pokusim sa vyjadrit co najpresnejsie a vystiznejsie ako sa da..
pytam sa vas zda dokazete zablokovat "buduce" platby z cisla uctu.
na ziadost byvaleho predplatitela vasej zoznamky.
ID: WLHFIA16
Dobrý den,
viz prosím komentář ze dne 24.5.2018:
''Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 18/08/2018, po uvedeném datu NEBUDE prodloužené.''
Dobry den, ja vim ze je zrusene, ale na to se neptam, cekam na odpoved viz komentar 31.5.2018 11:30
chci vasi reakci jenom na polozenu otazku,
Vim ze me clenstvy je zrusene ale co pozadavek z data 31.5.2018 11:30 ???
ID: WLHFIA16
Dobrý den,
Zrušené bylo PRODLUŽOVÁNÍ Vašeho Prémiového členství (viz prosím předešlé komentáře), tj. již neproběhnou žádné budoucí platby,
děkujeme Vám.
dobry den chci se zeptat zda je mozny aby spolecnost mohla zablokovat platby o pokuse
opetovneho platenia z uctu,ak spotrebitel pozada spolecnost,aby jeho platby nebrali do uvahy.. spolecnost sa k tejto otazke nevijadrili, zrejme vyhybavost maju uz prednastavenu vsude...
Bohužel se domníváme, že to, co spotřebitel žádá je technicky nemožné. Nelze zablokovat účet pro budoucí platby vůči nějakému konkrétnímu účtu. Jestliže však chce mít spotřebitel jistotu, že jeho účet společnost mít nebude, může si účet změnit či omezit platby kartou on-line autorizací nebo přijmout podobné opatření.
Vzhledem k tomu, že právní problém v této stížnosti již byl vyřešen, stížnost uzavíráme.