Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V Brně 21.5.2018.
Tak takhle by to nešlo!
Vy, Česká pošta neplníte podmínky a povinnosti z toho pro Vás vyplývajících u placených služeb a tím mi vzniká nemalá finanční škoda. V okamžiku, kdy škoda přesáhne 5000,- Kč (slovy: pět tisíc Korun českých) budu po Vás požadovat náhradu škody a nebude-li mi tato uhrazena, podám trestní oznámení s tím, že budete muset uhradit i právní a soudní poplatky a úhrady s tím související.
Mám platnou pracovní smlouvu, kde můj čas ohodnocen na 200,- Kč za hodinu čistého!
Příklad: https://www.postaonline.cz/cs/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR0175363973B#DR0175363973B-detail Pokud mne upozorníte, že mi bude zásilka doručena mezi 13:00 až 19:00 a v 18:09 mi pošlete SMS, že se Vám nepodařilo mi doručit zásilku (byl jsem doma já, moje manželka a mladší dcera), vzniká mi finanční ztráta za ušlý výdělek 630,-Kč a já musím následující den navštívit poštu – používám automobil a projedu minimálně 5 km a tedy při sazbě 4,- Kč na 1 km (platné od 1.1.2018) je to 20,-Kč za každou jízdu na poštu 62800, Vlkova, Brno Líšeň.
Když pominu desítky předchozích nedoručených zásilek, tak zde začínám výčet:
1. Zásilka RR135324469CZ - ani jste se nepokusili ji doručit: poštovné 52,- Kč,
Ztráta času při vyzvednutí na poště– 46 minut = 153,33 Kč
Doprava – použití vlastního vozu – 20,-Kč
SUMA. 225,33 Kč
2. Zásilka DR0175363973B - ani jste se nepokusili ji doručit: zaplaceny poplatky za dopravu prodejci jsou 75,-Kč, doba čekání doma na doručení 3 hodiny a 9 minut se rovná ztráta 630,-Kč, cesta na poštu bude 20,-Kč, ztrátu za čas ztracený nutností vyzvednout si zásilku na poště doplním až dle faktické ztráty. Momentálně je to celkem 725,-Kč.
Průběžný součet je zatím 950,33 Kč.
Skalický Roman,
Finanční ztrátu mi uhraďte na číslo účtu 563719043/0800
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman