Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#2370Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2014, před 11 lety

Zuzana Černá

Znění stížnosti

Dobrý den,

koupila jsem si v Táborské prodejně 10.10.2013 vycházkové boty v hodnotě 1399 korun. Po dvou týdnech nošení jsem zaregistrovala, že se mi rychle začínají obrušovat podpatky, tomuto problému jsem ale zprvu nepřikládala velkou váhu. Zhruba po měsíci nošení začal drhnout zip, který se postupně zcela roztáhl, tudíž nebylo možné botu bez problému zapnout. Rozhodla jsem se tedy, že zahájím reklamační proces - tedy přesně po dvou měsících. První žádost byla zamítnuta (zřejmě kvůli nepochopení stížnosti), podala jsem tedy žádost znova, tentokrát v Českých Budějovicích. Přišlo mi obdobné vyjádření - podpatky byly zanedbané (po měsíčním nošení byly zcela prodřené a zdálo se mi nesmyslné, že by to byla má chyba) a zip jsem zničila vlastním neuvážním. Obracím se na Vás tedy touto cestou, protože při reklamaci se nelze přesně vyjádřit o daném problému.

Budu vděčná za Vaši reakci.
Černá


Produkt

pravděpodobně číslo modelu: 4805 6916302, velikost 38


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo výměna bot


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 15:21, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení dle § 616 občanského zákoníku, je povinností prodejce prokázat, že zboží při prodeji bylo bez vad. V případě, že se tak neprokáže, považuje se vada za existující již při převzetí výrobku. Pokud prodejce nebude dále ochoten rozpor s kupní smlouvou řešit, má kupující možnost sám oslovit soudního znalce, který by příčinu vady posoudil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 16:24, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 16:24, před 10 lety


Zuzana Černá

Hodnocení: