Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
koupila jsem si v Táborské prodejně 10.10.2013 vycházkové boty v hodnotě 1399 korun. Po dvou týdnech nošení jsem zaregistrovala, že se mi rychle začínají obrušovat podpatky, tomuto problému jsem ale zprvu nepřikládala velkou váhu. Zhruba po měsíci nošení začal drhnout zip, který se postupně zcela roztáhl, tudíž nebylo možné botu bez problému zapnout. Rozhodla jsem se tedy, že zahájím reklamační proces - tedy přesně po dvou měsících. První žádost byla zamítnuta (zřejmě kvůli nepochopení stížnosti), podala jsem tedy žádost znova, tentokrát v Českých Budějovicích. Přišlo mi obdobné vyjádření - podpatky byly zanedbané (po měsíčním nošení byly zcela prodřené a zdálo se mi nesmyslné, že by to byla má chyba) a zip jsem zničila vlastním neuvážním. Obracím se na Vás tedy touto cestou, protože při reklamaci se nelze přesně vyjádřit o daném problému.
Budu vděčná za Vaši reakci.
Černá
pravděpodobně číslo modelu: 4805 6916302, velikost 38
Vrácení peněz nebo výměna bot
|
Tweet |
V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení dle § 616 občanského zákoníku, je povinností prodejce prokázat, že zboží při prodeji bylo bez vad. V případě, že se tak neprokáže, považuje se vada za existující již při převzetí výrobku. Pokud prodejce nebude dále ochoten rozpor s kupní smlouvou řešit, má kupující možnost sám oslovit soudního znalce, který by příčinu vady posoudil.
Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: