Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vyhrožování, zastrašování - Udajne prevzata smyslená pohledávka od Narodni pokladnice - taktéž podvodná firma. Zde je patrné napojení obou subjektů.
- pokud má někdo stejný problém, zanechte kontakt, podnikne se hromadná žaloba na obe firmy + o odškodnění.
Udajné doručení zboží od Národní pokladnice - nic doruceno nebylo, nic nebylo převzato
Požaduji prohlášení obou společností, že nadále nebudou zneužívat mé osobní údaje, prokazatelné vymazání z jejich databáze - a písemné vyjádření k této situaci + okamžitou nápravu.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela tedy prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu, rovněž i to, že smlouva o pravidelném zasílání zboží byla uzavřena.
Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.