Společnost


Národní Pokladnice s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#23701Vyhrožování, zastrašování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.05.2018, před 7 lety

Jiří Hoško

Znění stížnosti

Vyhrožování, zastrašování - Udajne prevzata smyslená pohledávka od Narodni pokladnice - taktéž podvodná firma. Zde je patrné napojení obou subjektů.

- pokud má někdo stejný problém, zanechte kontakt, podnikne se hromadná žaloba na obe firmy + o odškodnění.


Produkt

Udajné doručení zboží od Národní pokladnice - nic doruceno nebylo, nic nebylo převzato


Požadované řešení

Požaduji prohlášení obou společností, že nadále nebudou zneužívat mé osobní údaje, prokazatelné vymazání z jejich databáze - a písemné vyjádření k této situaci + okamžitou nápravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 08:39, před 7 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela tedy prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu, rovněž i to, že smlouva o pravidelném zasílání zboží byla uzavřena.

Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 22:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.