Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Použil jsme Vašich služeb a to tak, že jsem jel z Pardubic vlakem os 6252 na pravidelném odjezdu 19:33. Po cestě jme zamrzli a do Hradce Králové jsme přijeli ve 20:11. To bylo 8 minut po odjezdu mého přípoje do Týniště nad Orlicí ve 20:03 vlakem os 5621. Musel jsem pak použít vlak od20215 na pravidelném odjezdu ve 21:05. pak jsme tvrdnul hodinu na hradeckém nádraží
Díky vašemu dispečerovi několik z nás se ocitlo v podobné situaci a to i při spojení na Jaroměř. Celá situace má pikantní příchuť protože ráno jsem jel rychlíkem 1262 který měl zpoždění 10 minut a díky tomu jsem nestihl návazná vlak Rx 874 Těsnohlídek. Navíc jsme nedostal ani noviny v návazném spoji Ic 572.
Hned třikrát v jednom dni jsem nebyli schopni dostát kvalit nabízených služeb opravdu tristní.
První třída
Finanční kompenzaci ale ne vouchery které mi jsou k ničemu když vlastním kartu in100
|
Tweet |
Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.
Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.
A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Více informací nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.