Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zdravím.
Jednou sem si zaplatil na Academic-singles clenstvi na jeden mesic, jen na zkousku. Od te doby jsem tam nebyl. Bylo to 24.3.2018
A 25.5. mi od nich prisel email, ze jim dluzim penoze za 3 mesicni clenstvi, ktere si nemohou stahnout z meho uctu, protoze limit na olatby je nizky.
Chci se jen zeptat, je normalni, aby nekdo prodluzoval clenstvi bez olatby a pak jej vymahal? Ja mel za to, ze dokud nezaplatim, zadne členství se neprodlouzi.
Chápu, moje chyba, nic sem si neprecetl a vypoved neposlal. Ale i tak, toto se běžně může?
Mohu nejako postupovat nebo mi zbyva jen zaplatit?
Dekuji
Academic-singles
Zruseni profilu a zruseni vymáhání castky
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitel vyzve, může spotřebitel žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@academic-singles.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Jiz sem spolecnost kontaktoval. Ustouoit nechteji, beru. Ale nikde nemam dany, ze si kvuli nim musim navysovat limity atd. A kdyz sem zaslal zadost o jine platebni udaje, platba prevodem, uz se neozvali
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na žádost o platební údaje reagovat.
ID: 171986160
Dobrý den.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.
Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Ja Vas kontaktoval jeste v terminu o jiny zpusob platby, ale Vy jste uz nereagovali. Mam to podlozene mailem...
ID: 171986160
Dobrý den.
Jediná komunikace, přijatá z Vaší registračné emailové adresy, je ze dne 24.05.2018. Na tuto zákaznické centrum reagovalo k datu 29.05.2018 - mimo jiné - i poskytnutím dat k bankovnímu převodu v zájmu úhrady dlužného poplatku.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
konečně jsem dohledal email. V telefonu jsem jej nenašel, ale na PC ano. Takže Váš argument, že jsem nenapsal, je lživý!
Navíc, v mailu od Vás bylo, že jste mi poslali písemný dopis na adresu. A jakou? Mě nic nepřišlo.
Můj mail se žádostí o jiné platební údaje v mailu.
Jinak, dle Vašeho vyjadřování a milných informací usuzuji, že Vaše společnost je lživá a jen taháte lidi za nos!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 171986160
Dobrý den.
V případě jakýchkoliv dotazů, souvisejících s úhradou dlužného poplatku, prosím kontaktujte přímo společnost Intrum (viz prosím také komentář ze dne 29.6.2018).
Nejsme si jisti, jaký typ dopisu máte na mysli - děkujeme Vám za případné objasnění.
Doposud me zadna spolecnost nekontaktovala. A je to jiz pres dva mesice. A vubec jste nereagovali na me poukazani na to, ze jsem Vam zasilal email, ikdyz jste celou dobu tvrdili, ze ne!
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 171986160
Dobrý den.
Svůj email jste zaslal na tzv. ''no-reply'' adresu, která neslouží k reakci, ale pouze k rozesílání (informačních) emailů.
V zájmu řešení vzniklé situace prosím kontaktujte přímo Oddělení pohledávek be2 na adrese: collections@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.